יוסיין בולט: חייבים לעצור את הסמים, אחרת האתלטיקה 'תמות'

יוסיין בולט
יוסיין בולט | AFP

האצן הג'מייקני דיבר לקראת אליפות העולם האחרונה בקריירה: "אני עדיין האיש המהיר בעולם, אין אף אחד שיכול לשבור את השיאים שלי. אולי בעוד עשר שנים יהיה מישהו כזה"

(גודל טקסט)

יוסיין בולט, האתלט הגדול בכל הזמנים, מתכונן לאליפות העולם באתלטיקה שתפתח ביום שישי בלונדון. זו תהיה האליפות האחרונה של האצן הג'מייקני ובראיון פתוח ל-BBC הוא דיבר על הכל.

"חייבים להפסיק את תופעת הסמים, אחרת האתלטיקה 'תמות'", פתח בולט. "אני מקווה שהאתלטים יראו מה קורה ויבינו מה צריך לעשות כדי להתקדם. במשך השנים עשו עבודה טובה בנושא והיום הספורטאים מבינים שמי שמרמה בסוף ייתפס. אנחנו הולכים בכיוון הנכון ואני מקווה שזה ימשיך ככה".

למרות הדעיכה המסוימת ביכולת בשנתיים האחרונות, שיאן העולם ב-100 מ' (9.58 שנ') ו-200 מ' (19.19) בטוח: "אני עדיין האיש המהיר בעולם, ללא כל ספק. הייתי באליפות הזו הרבה פעמים ואני יודע שאני מוכן".

"אני מקווה ששיא העולם לא יישבר אף פעם. שום אתלט כמוני לא היה רוצה את זה. אני מקווה שאוכל להתרברב בפני הילדים שלי כשהם יהיו בגיל 20: 'תראו, אני עדיין הכי טוב'. אין עכשיו אף אחד בסביבה שיכול לעשות את זה. אולי בעוד עשר שנים. כרגע השיאים שלי בטוחים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי