לינוי אשרם שישית בחישוק ורביעית בכדור באליפות העולם

לינוי אשרם
לינוי אשרם | : באדיבות הוועד האולימפי בישראל

המתעמלת בת ה-18 קיבלה ציון של 16.900 נקודות בתרגיל החישוק באיטליה ו-17.925 נק' בכדור. האחיות אברינה מרוסיה השתלטו על הפסגה בשתי התחרויות

(גודל טקסט)

לינוי אשרם יכולה להיות גאה בעצמה, אבל לפודיום זה לא הספיק. המתעמלת הצעירה סיימה הערב (רביעי) במקום השישי באליפות העולם בהתעמלות אמנותית שנערכת באיטליה בגמר תרגיל החישוק עם ציון של 16.900 נקודות ולאחר מכן סיימה רביעית בגמר תרגיל הכדור, על אף ציון גבוה יחסית של 17.925 נקודות.

המתעמלת בת ה-18 הפילה את החישוק באמצע התרגיל ובגלל זה השופטים הורידו לה נקודות. את השלב הראשון, באחד התרגילים החזקים שלה, סיימה המתעמלת במקום השני עם ציון של 18.600 נקודות. את הפסגה כבשה דינה אברינה (19.1 נק') ואחותה ארינה סיימה שנייה עם 19 נקודות.

לאחר מספר דקות החל גם גמר תרגיל הכדור, בו היא הייתה הראשונה להתחרות ועל תרגיל נקי היא קיבלה ציון גבוה של 17.925 נקודות. לצערה הרב זה הספיק רק כדי לסיים במקום הרביעי, לאחר שצמד האחיות ארינה ודינה אברינה הרוסיות כבשו את שני המקומות הראשונים בהתאמה ובמקום השלישי סיימה נביאנה ויאדינובה הבולגרית עם 17.950 נקודות. לגמר העפילה אשרם לאחר שסיימה את השלב הראשון במקום השלישי עם ציון של 17.750 נקודות.

אשרם נמצאת בכושר מעולה. באליפות אירופה האחרונה היא זכתה בשתי מדליות ארד – בתרגיל החישוק ובתרגיל האלות. המתעמלת השנייה של ישראל, ניקול וורונוב, לא הצליח להעפיל לגמרים, אך תנסה להשתחל לגמר הקרב-רב שייערך בהמשך הטורניר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי