זוג מאלג'יריה לא הופיע לגמר, מישה זילברמן זכה בזהב

מישה זילברמן
מישה זילברמן | צילום: איגוד הבדמינגטון

האלג'יראי טען שלא הרגיש טוב, חובט הבדמינטון הישראלי צפוי לעלות למקום ה-57 בעולם בעקבות ההישג: "זה הפך להרגל שלהם"

(גודל טקסט)

מישה זילברמן זכה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב בטורניר אתיופיה על סך פרסים של 10,000 דולר לאחר שגבר בגמר הגברים על חובט הודי ואילו אל גמר הזוגות המעורבים לא התייצב זוג מאלג'יריה בטענה כי השחקן האלג'יראי לא חש בטוב.

זילברמן (מדורג 1 בטורניר), שייצג את ישראל בשתי האולימפיאדות האחרונות ומדורג כעת 62 בעולם, פתח עם ניצחון 0:2 על המדורג 2 בטורקיה, מוחמד אל קורט, המשיך בניצחונות על יריבים ממצרים, לוקסמבורג ואוגנדה, ובגמר ניצח 0:2 את ג'ושי אדיטיה מהודו (2 בטורניר) כדי לזכות בנקודות דרוג עולמי ובפרס הראשון.

כבר בתחילת הטורניר לא התייצב זוג מאלג'יריה למשחק מול מישה ואמו-המאמנת סווטלנה זילברמן, ולאחר ניצחון טכני וניצחונות על זוגות ממצרים וזמביה, העפילו הזילברמנים לגמר מול לינדה מאצרי וסייף א דין לארבאווי מאלג'יריה. האחרון הודיע כי הוא חש ברע, לא התייצב עם זוגתו למשחק, והזהב הוענק לישראל.

זילברמן, שעשוי להתקדם אל המקום ה-57 בעולם בעקבות ההישג, אמר בסיום: "פתיחה מצוינת לשנה החדשה ואני שמח על כך. לאחרונה הייתי ממוקד יותר באימונים מאשר בתחרויות. לגבי היריב שלא התייצב? זה הפך אצלם להרגל שלא להתייצב מול ישראלים. הייתי מעדיף לנצח על מגרש הבדמינטון מאשר ככה. באנו לנצח".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי