ארטיום דולוגפיאט: "המטרה היא ללא ספק מדלייה אולימפית"

דולגופיאט
דולגופיאט | צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות

אחרי הזכייה במדליית הכסף באליפות העולם, המתעמל התראיין ל-103FM: "עברתי דרך ארוכה בשביל הרגע הזה, אין לי כלום בחיים חוץ מהספורט. לא מתעסק בכסף"

(גודל טקסט)

אחרי שזכה במדליית הכסף ההיסטורית באליפות העולם, ארטיום דולוגפיאט התראיין היום (ראשון)  לתוכנית של דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM. המדליסט הטרי בן ה-20 סיפר על התחושות שעברו עליו במונטריאול: "יש עליי תחושת אחריות כבדה. אני מתאמן מגיל קטן, עליתי לארץ בגיל 12 וזה כיף גדול לזכות במדלייה".

על ההפתעה הגדולה בעקבות הזכייה אמר: "עבדתי קשה מאוד בשביל התחרות הזו. הרבה אנשים עזרו ותמכו בי, עברתי המון תחרויות ומחנות אימונים. עברתי דרך ארוכה בשביל הרגע הזה".

העתיד: "יש עוד כמה שנים עד האולימפיאדה, עד אז יש גם את אליפות העולם אבל ברור שהמטרה היא מדלייה אולימפית, ללא ספק. אין לי כלום בחיים חוץ מהספורט, אני לא מתעסק בכסף".

הפציעות שסבל מהן לפני התחרות: "לפני כמה שבועות התחילו כאבים ברגל, הצוות הרפואי עזר וטיפל בי. הם עשו הכול כדי שאגיע לאליפות העולם עם כמה שפחות כאבים. זה עדיין לא עבר לגמרי".


הישג ענק. דולגופיאט (אתר ההתעמלות) 

הטירוף סביבו בישראל: "הרבה אנשים התקשרו אליי כדי לברך, ועוד לא הפסקתי לענות לכולם. עליתי לישראל בגיל 12 והעברית עדיין קשה בשבילי, אבל אני נרגש. אין לי מילים כדי לבטא את התחושות שלי. מהממשלה עדיין לא יצרו איתי קשר".

מאוחר יותר, הודיעה שרת הספורט והתרבות, מירי רגב: "זהו הישג חסר תקדים של ענף ההתעמלות הישראלי. ארטיום רק בן 20 וכבר חתום על התואר הכי בכיר בו זכה מתעמל ישראלי מאז ומעולם. אני סמוכה ובטוחה שעם ההתמדה וכח הרצון שלו, ארטיום יוכל לחזור גם מאולימפיאדת טוקיו 2020 עם מדלייה היסטורית בענף ההתעמלות. אין ספק שההישג של ארטיום חימם לכולנו את הלב והעניק לנו תחושת גאווה כשדגל ישראל מתנוסס בתקרת האולם באליפות העולם. אני מודה לארטיום על הכבוד שהביא למדינת ישראל ומאחלת לו עוד הישגים כאלה מרשימים לאורך הקריירה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי