אושרת קוטלר טוענת: קיבלתי הצעה מגונה מאלכס גלעדי

אלכס גלעדי. בוועד האולימפי סומכים עליו
אלכס גלעדי. בוועד האולימפי סומכים עליו | צילום: GettyImages

אשת התקשורת חשפה בחדשות 10 כי ב-1994 התעקש חבר הוועד האולימפי כיום ואז מנכ"ל קשת להזמין אותה לארוחת ערב לאחר ראיון עמו ואף אמר לה: "את לא יודעת איך מתקדמים בהוליווד?"

(גודל טקסט)

העיתונאית אושרת קוטלר טוענת כי קיבלה הצעה מגונה מאיש התקשורת אלכס גלעדי. הדבר קרה לפני 23 שנים, בשנת 1994, כשגלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי כיום היה אז מנכ"ל קשת, וקוטלר היתה עיתונאית בתחילת דרכה עבדה תחתיו.

"עברתי ראיון להגשת תכנית הבוקר של קשת אצל גלעדי", סיפרה קוטלר לתמר איש שלום בחדשות ערוץ עשר, "הראיון עבר בהצלחה וכעבור כמה שעות גלעדי צלצל אלי והזמין אותי לארוחת ערב. שאלתי למה לא להיפגש לארוחת צהריים ובתגובה גלעדי התעקש וגם דרש שאפנה לו את הערב".

קוטלר הוסיפה שהזכירה לגלעדי כי היא אישה נשואה ובתגובה ענה לה: "מה זה קשור? את לא יודעת איך מתקדמים בטלוויזיה בהוליווד?'". קוטלר השיבה: "אז כנראה לא אתקדם כי אני לא מתכוונת לאכול אתך ארוחת ערב".

גלעדי בן ה-74 הוא כאמור חבר הוועד האולימפי הבינלאומי מאז 1994. הוא עבד במחלקת הספורט של ערוץ 1 ובין השאר שידר את המשחק ההיסטורי ב-1977 בו זכתה מכבי תל אביב לראשונה בגביע אירופה. משם עבר לרשת NBC והפיק שידורי אולימפיאדה ובהמשך היה ממקימי זכיינית הטלוויזיה 'קשת'. כמו כן היה חבר בוועדות המארגנות של אולימפיאדת אתונה (2004), בייג'ין (2008) ולונדון (2012).

את תגובתו של גלעדי לא ניתן היה להשיג.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי