רק רשת: קאנטונה תקף את ניימאר, לה פמיליה נגד לוחם MMA מוסלמי

ניימאר
ניימאר | AFP

הצרפתי ביקר את הבריזלאי על המעבר לפאריס: "זה לא הכדורגל עבורי", הארגון קרא לאוהדים לתמוך באורון כחלון באירוע "בלאטור" וגם: פלפס חובר לחברת טכנולוגיה, חברה ישראלית האריכה את החסות עם אתלטיקו

(גודל טקסט)

17:35: קאנטונה תוקף את ניימאר
למרות שכבר עברו כמה חודשים טובים, בעולם עדיין לא נרגעו מההעברה של ניימאר לפאריס סן ז'רמן, כשהפעם הגיע תורו של כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר, אריק קאנטונה לתקוף ב"יאהו! ספורט!": "כשאתב בן 25 ומשחק בנבחרת ברזיל וברצלונה, לא ברור לי למה לעבור לליגה הצרפתית כדי לשחק מול אמיין וגנגאן. עבורי הכדורגל לא מבוסס על זה אלא על תשוקה. אם הוא יכול לזכות בליגת האלופות? זה רק עשרה משחקים לכל היותר. לא מבין למה זאת סיבה לעבור לצרפת".


17:15: רשמית: אתלטיקו מדריד תמשיך לשתף פעולה עם פלוס 500 הישראלית

אחרי הדיווח בבוקר, הקולצ'ונרוס הודיעו היום רשמית על חידוש הסכם החסות עם חברת ההשקעות הישראלית, במעמד נשיא הקבוצה אנריקה סרסו, מנכ"ל פלוס 500 אסף אלימלך ושלושת השחקנים קוקה, פרננדו טורס וגאבי.


 

@Plus500 renueva su patrocinio con nosotros hasta 2021
➡️ https://t.co/DLALWHbzLB#AúpaAtletipic.twitter.com/PsVF7gkFam

— Atlético de Madrid (@Atleti) November 16, 2017


17:10: האוהדים הצהובים במוסקבה צבעו את הכיכר האדומה

מכבי תל אביב תתארח בעוד שעה קלה (19:00) במוסקבה מול חימקי במסגרת היורוליג, האוהדים הצהובים שהגיעו כבר מוכנים.

לכל מקום שאת צועדת
מסורת | קהילה | חוויה pic.twitter.com/WTPRVg9atm

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) November 16, 2017


16:07: גמר גביע הטוטו בלאומית ב-6 בדצמבר 

גמר גביע הטוטו ללאומית בין הפועל רמת גן להפועל עפולה ייערך ב-6 בדצמבר. כך הודיעה מנהלת הליגה. עוד פורסמו מועדי המשחקים במחזורים ה-12 וה-13 בליגה הלאומית. הפועל תל אביב תתארח אצל עירוני רמת השרון ב-4 בדצמבר וכעבור ארבעה ימים, ב-8 בדצמבר, תארח את נצרת עילית.


15:20: הרשת לחצה, הקבוצה שינתה את המספר של השחקן ללהיט מהניינטיז

הסיפור הבא מגיע מהליגה החמישית באנגליה. הבלם יאדו מאמבו משחק בקבוצת אבספליט יונייטד עם החולצה מספר 18, ואוהד חד עין ציין בטוויטר שמדובר בפספוס שהוא לא קיבל את הספרה 5, כמחווה ללהיט משנות ה-90 ועורר הדים ברשת. הקבוצה לקחה את העניין לתשומת ליבה ובמשחק ידידות שהכנסותיו הוקדשו לחולי סרטן קיבל מאמבו את הספרה המדוברת. החולצה אגב מוצעת למכירה באיביי, כשגם ההכנסות ממכירתה יגיעו לקרן לטיפול בסרטן.


Direct eBay link to bid on a one-off Mambo No.5 shirt all in aid of @ProstateUK is here: https://t.co/nHul2eotnjpic.twitter.com/CReY3KT5rf

— Ebbsfleet United FC (@EUFCofficial) November 16, 2017

 

12:21: לה פמיליה נגד לוחם MMA מוסלמי

הלוחם אורון כחלון יעלה הערב (חמישי) לקרב ב"בלאטור 188" בהיכל ביד אליהו נגד ג'וליאן מאלוקו האלבני, וארגון האוהדים הקיצוני של בית"ר ירושלים  קורא לקהל להגיע ולעודד את הישראלי.




10:25: דידייה דרוגבה נחת בישראל

כוכב העבר של צ'לסי דידייה דרוגבה נחת בישראל לביקור פרטי קצר והתקבל בהתלהבות רבה על ידי מעריציו.





09:54: חברה ישראלית האריכה את החסות על אתלטיקו

חברת Plus500 הישראלית, הנסחרת בבורסה בלונדון לפי שווי של כמיליארד וחצי דולר, מהחברות הגדולות והמובילות בעולם במסחר מקוון בתחום חוזי ההפרש, הודיעה על הארכת החסות הרשמית על "אתלטיקו מדריד" בשלוש שנים נוספות.


שחקני אתלטיקו מדריד. חסות ישראלית (אתלטיקו מדריד, האתר הרשמי)
שחקני אתלטיקו מדריד. חסות ישראלית (אתלטיקו מדריד, האתר הרשמי)


09:52: שחקניות נבחרת ישראל הביעו סולידריות
שחקניות נבחרת ישראל הביעו סולידריות לפני הניצחון הדרמטי על פורטוגל עם הקמפיין החדש – "תודה לכל הנשים האמיצות – בזכותכן משנות את הכללים". 


שחקניות נבחרת ישראל מביעות סולידריות (יח
שחקניות נבחרת ישראל מביעות סולידריות (יח"צ)


09:50: מייקל פלפס הופך לשגריר העולמי הרשמי של קריסטל לגונס
חברת קריסטל לגונס הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם השחיין הגדול ביותר בכל הזמנים, מייקל פלפס. העניין המשותף שקושר את השניים ביחד הוא המטרה להביא שחייה ופעילויות ספורט מים לקהילות ברחבי העולם באמצעות הטכנולוגיה המובילה בענף של קריסטל לגונס שהופכת נופים רגילים ללגונות מפוארות צלולות בבדולח.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי