מדליה היסטורית לישראל בסבב העולמי בשחייה אומנותית

נבחרת ישראל בשחייה אומנותית על הפודיום
נבחרת ישראל בשחייה אומנותית על הפודיום | איגוד השחייה

הבנות שהתחרו בפאריס סיימו את תרגיל ההיילייט עם ציון של 78.9, לאחר ששברו שיאים גם בתרגילים הטכני והקומבינה. המאמנת אנה טרס: "מה שעשינו פה זה ממש נס"

(גודל טקסט)

המהפכה בנבחרת השחייה האומנותית של ישראל ובענף כולו, שהחלה עם הגעתה של המאמנת הספרדייה אנה טרס, הגיעה היום (ראשון) לשיאה כאשר בנות נבחרת ישראל המשיכו במסע המדהים וזכו במדליית ארד היסטורית בסבב העולמי בפאריס הודות לציון 78.9 בתרגיל ההילייט.

תרגיל ההיילייט כולל אלמנטים אקרובטים רבים והוא נחשב לתרגיל הקשה והמורכב ביותר בשחייה האומנותית. מסיבה זו נבחרות רבות מעדיפות לא לנסות ולהתמודד. את הבנות הדריכו יחד עם טרס גם המאמנות הישראליות לריסה קונין וסבטה בלכר.

רק אתמול רשמה הנבחרת ציון דרך נוסף כאשר קיבלה בתרגיל הטכני ציון של 77.90 – ציון שיא של הנבחרת בכל הזמנים, ולאחר מכן קיבלה ציון 80.26 בתרגיל הקומבינה. המאמנת אנה טרס אמרה: "עבורי זוהי רק ההתחלה. הבנות יכולות להגיע לרמה יותר גבוהה, ולאור ההישגים בפריז נגדיר מטרות חדשות. ההתמקדות בהרכב הקבוצתי כולל הרבה בנות ברזרבה ונועד להרים את כל הענף בישראל ולא רק ספורטאיות בודדות. מה שהנבחרת עשתה פה בתחרות זה ממש נס".


שווה מדליה היסטורית. נבחרת ישראל בשחייה אומנותית (איגוד השחייה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי