אולימפיאדת הילדים ה-11 במכון וינגייט יצאה לדרכה

אולימפיאדת הילדים ה-11 (משרד התרבות והספורט)
אולימפיאדת הילדים ה-11 (משרד התרבות והספורט) | יח"צ

אירוע הספורט של ילדי ישראל יכלול השנה תחרויות ב-28 ענפים ובין כ-6,200 ספורטאים צעירים גם נציגים מיוון, מסלובניה ומליטא. שרת הספורט מירי רגב: "ספורט כחלק בלתי נפרד מהחיים גם מפתח ערכים"

(גודל טקסט)

הבוקר (חמישי) נפתחה אולימפיאדת הילדים ה-11 המתקיימת במסגרת אירועי שבוע הספורט של משרד התרבות והספורט. מדובר כידוע באירוע הספורט השנתי הגדול של ילדי ישראל במכון וינגייט, כולל תחרויות ב-28 ענפי ספורט ומשתתפים בו כ-6,200 ספורטאים צעירים בגילאים 10-16 מ-118 רשויות מקומיות שונות. רשימת המשתתפים כוללת את ספורטאי ה"ספיישל אולימפיקס", ספורט הנכים וארגון ספורטאי איילת. בנוסף לספורטאים הישראלים, אולימפיאדת הילדים מארחת זו השנה השנייה ברציפות כ-70 ספורטאים מיוון, מסלובניה ומליטא.

טקס הפתיחה של האולימפיאדה נערך במעמד ראשי הרשויות, מנהלי מחלקות לספורט, מאמנים, מורים ושופטים במכון וינגייט, אליהם הצטרף השנה אלוף אירופה בג'ודו הטרי שגיא מוקי. אולימפיאדת הילדים מתקיימת במסגרת "שבוע ספורט ישראל" שנועד להגביר מודעות, לעודד ולקדם חיים פעילים ובריאים בקרב אזרחי ישראל. במסגרת המיזם מתקיימים מאות אירועי ספורט בכ-190 ישובים בכל רחבי הארץ.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב אמרה בפתיחת האירוע: "אולימפיאדת הילדים ה-11 היא אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל לספורטאיות ולספורטאים צעירים, וזו השנה השנייה שאנו זוכים לארח ספורטאים צעירים המגיעים במיוחד מחו"ל. אני מאמינה כי הפיכת הספורט לחלק בלתי נפרד מהחיים, מעבר להיותו מקור להנאה גדולה, גם מפתח ערכים חשובים כמו עבודת צוות, התמדה והישגיות. העיסוק בספורט מזמן התמודדות עם חוקים, תהליכי בחירה, יכולת גמישות ויצירתיות. ילדים מגיעים לספורט כי כיף להם, אבל הרצון להתמיד נובע מהסיפוק והשיפור המתמיד ביכולות הפיזיות והמנטליות כאחד. בין אם הילדים עוסקים בספורט כתחביב, ובין אם יתברגו לצמרת הספורט ההישגי, עצם הבחירה בספורט הופכת אותם לאלופים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי