קיאקים: סתיו מזרחי ונטע מלקינסון בחצי הגמר בהונגריה

סתיו מזרחי
סתיו מזרחי | רונית שקד

החותר הישראלי סיים חמישי במקצה שלו עם תוצאה של 36.6 שניות ויקווה לסיים ביום ראשון לפחות במקום זהה כדי להמשיך לגמר. החותרת בת ה-19 סיימה גם היא חמישית בתחרות הראשונה של בקטגוריית בוגרות

(גודל טקסט)

חותר הקיאקים סתיו מזרחי בן ה-20 עלה היום (שבת) לחצי גמר גביע העולם בסגד הונגריה, בתחרות למרחק של 200 מטרים. מזרחי סיים במקום השישי במקצה שלו עם זמן של 36.6 שניות. במקצים המוקדמים התחרו 49 חותרים בחמישה מקצים. מזרחי מדורג במקום ה-25.

בחצי הגמר (מחר ראשון) יחתרו מול מזרחי חותרים ממצרים, קוריאה, בלגיה, צרפת (מדליית ארד במשחקים האולימפיים בריו), שבדיה (גמר אולימפי), סרביה, בריטניה (מדלייה אולימפית בקיאק זוגי) וסינגפור. שני הראשונים מכל חצי גמר יעפילו ישירות לגמר A. בנוסף יעלו תשעה חותרים עם התוצאה הטובה ביותר מבין כל 4 חצאי הגמר. המטרה של מזרחי לסיים במקום החמישי במקצה שלו, להיכנס לאחד הגמרים, ולסיים בין 27 החותרים הטובים בתחרות.

נטע מלקינסון בת ה-19, בתחרות הבינלאומית הראשונה שלה בקטגוריית הבוגרות, עלתה מהמקום החמישי במוקדמות לחצי הגמר בזמן של 44.3 שניות. במקצים המוקדמות השתתפו 37 חותרות בחמישה מקצים. מלקינסון מדורגת לאחר המוקדמות היום במקום ה-34 במקצה חצי הגמר יחתרו מולה חותרות מדרום אפריקה, אוסטרליה, הונגריה, דנמרק (סגנית אלופה אולימיפית מריו), ושתי צרפתיות. המטרה של מלקינסון לקבוע שיא אישי חדש .אתמול (ששי) התחרתה מלקינסון במקצה ל-500 מטרים והיא סיימה אחרונה (38) בזמן של 2:10.49 דקות.


מלקינסון. תחרות ראשונה בבוגרות (רונית שקד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי