שיא ישראלי לאדווה כהן בריצת 3000 מ' מכשולים

אדווה כהן
אדווה כהן | באדיבות איגוד האתלטיקה

הישראלית זכתה במדליית הכסף בתחרות בינלאומית בבלארוס כשקבעה 9:48.48 ד' ושברה את השיא בפעם השלישית השנה. משימתה הבאה: אליפות אירופה בברלין

(גודל טקסט)
אדווה כהן מלידר ירושלים רצה בתחרות בין-לאומית שהתקיימה במינסק, בלארוס, בה השתתפו מדינות מהתאחדות הבלקן, שכהן הייתה אחת מנציגותיה, מדינות מהתאחדות האתלטיקה הבלטית, המארחת בלארוס ואוקראינה. כהן וסבטלנה קודזליץ' הבלארוסית, ניהלו מאבק צמוד, בסיומו סיימה כהן שנייה בשיא ישראלי חדש – 9:48.48 ד' המהווה שיפור של 3.89 שנ' לשיא הקודם אותו קבעה לפני חודשיים בדס-מוינס. 


זאת הפעם השלישית השנה שחניכתו של רומן פרדמן משפרת את שיאה הלאומי, לאחר שבשנה שעברה היא עשתה זאת ארבע פעמים. ריצת ה-3000 מ' מכשולים הבאה של כהן צפויה במקצה המוקדמות באליפות אירופה בברלין, בה היא מקווה לתשפר את השיא הלאומי בפעם הרביעית השנה. קודזליץ' שניצחה ב-9:47.92 ד', קבעה את תוצאת השנה שלה. את הריצה סיכמה כהן: "הייתה ריצה טובה, אבל תמיד אפשר להשתפר". 


בתוך כך, נחתה אתמול משלחת האצניות מישראל, שכוללת את אולגה לנסקי (לידר ירושלים), דיאנה ויסמן (הישגים ראשל"צ), גל קדמון ויפעת זליקוביץ' (אתלטי הנגב) ודניאל פולסטר (מכבי חיפה) בצרפת לקראת שתי תחרויות שתתקיימנה היום (שבת) וביום ראשון, בהן ירוצו חלקן בריצות יחידים ל-100 מ' ובריצת השליחות 4×100 מ'. את פניה של המשלחת קיבל בשדה התעופה לאדג'י דוקורה, אלוף העולם מהלסינקי 2005 בריצת 110 מ' משוכות ובריצת השליחים 4×100 מ'; ופעמיים אלוף אירופה באולם בריצת 60 מ' משוכות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי