דיאנה ויסמן קבעה את הקריטריון -100 מ' לאליפות אירופה

דיאנה וייסמן
דיאנה וייסמן | צילום: טיבור יגר

האצנית עברה את המרחק בתחרות בצרפת ב-11.48 שנ', שיפור של 11 מאיות לשיאה האישי. ויסמן חלפה על פני אולגה לנסקי והיא שנייה כעת רק לאסתר שחמורוב

(גודל טקסט)
 דיאנה ויסמן קבעה הערב (שבת) שיא אישי מצוין בתחרות בעיר פוטואז ששוכנת בפאתיה הצפוניים של הבירה הצרפתית פאריס. שיאנית ישראל לנערות ניצחה בתחרות בתוצאה 11.48 שנ', שיפרה את שיאה האישי ב-11 מאיות השנייה וקבעה את הקריטריון להשתתפות באליפות אירופה שתיערך בתחילת חודש אוגוסט בברלין.


ויסמן טיפסה למקום השני בטבלת כל הזמנים, שנייה רק לאסתר שחמורוב, תוך שהיא עוקפת את אירינה לנסקי ובתה אולגה מלידר ירושלים שמגלה אף היא שיפור משמעותי ביכולתה, אחרי שקבעה בריצת המוקדמות באותה תחרות 11.79 המהווה את תוצאת השנה עבורה.


גם גל קדמון מאתלטי הנגב שמרה על יציבות, לאחר שלפני שלושה ימים, בגמר ה-100מ' באליפות ישראל לנערות, היא קבעה 11.81 שנ', הערב, במוקדמות, היא רצה 11.83. דניאל פולסטר ממכבי חיפה קבעה במוקדמות 12.11 ושיפרה את שיאה האישי בשלוש מאיות השנייה. באותה תחרות יפעת זליקוביץ' מאתלטי הנגב קפצה לרוחק של 5.80 מ'.


כניסתה של דיאנה ויסמן למשלחת הישראלית לברלין הגדילה אותה לשמונה משתתפים, מתוכם חמש אתלטיות: ויסמן (100 מ'), לונה צ'מטאי סלפטר ממכבי ת"א (5000 ו-10,000 מ'), אדווה כהן מלידר ירושלים (3000 מ' מכשולים), חנה מיננקו ממכבי חיפה (קפיצה משולשת), מרגריטה דורוז'ון מהפועל עמק חפר (הטלת כידון); דונלד בלייר-סנפורד ממכבי ת"א (400 מ'), גירמה אמרה מהפועל אורן השרון ומארו טפרי ממכבי ת"א (מרתון).      

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי