מאור עבו ויואב רוז אלופי אירופה במפרשיות 470 עד גיל 23

מאור עבו, יואב רוז
מאור עבו, יואב רוז | באדיבות איגוד השייט

צמד השייטים הצעירים הבטיחו את המקום הראשון בתחרות בפורטוגל עוד לפני שיוט המדליות בזכות פער של 25 נקודות שליליות מהמקום השני, גם ניתאי חסון וטל הררי הבטיחו מדליה וינסו לזכות בכסף

(גודל טקסט)

הישג מדהים לשייט הישראלי לאחר שהערב (שלישי) הבטיחו צמד שייטי ה-470 מאור עבו ויואב רוז את מדליית הזהב באליפות אירופה עד גיל 23 בתחרות בפורטוגל שתינעל רק מחר.

עבו ורוז, חניכים של מאמן נבחרת הגברים של ישראל, יוגב יוסף, סיימו היום שני שיוטים במקומות 11 ו-1 ובסך הכל צברו 25 נקודות שליליות והבטיחו את הזכייה בזהב עוד לפני שיוט המדליות בזכות פער של 26 נקודות שליליות מהצוות ההונגרי שבמקום השני.

גם ניתאי חסון וטל הררי הבטיחו מדליה באליפות אירופה עד גיל 23, אחרי שסיימו היום במקומות 9 ו-19 ובסיכום 11 שיוטים הם מדורגים במקום השלישי עם 54 נקודות שליליות לעומת 51 נקודות של הצוות ההונגרי שבמקום השני וביתרון 28 נקודות מהצוות הפולני המדורג במקום הרביעי. חסון והררי ישתתפו מחר בשיוט המדליות היוקרתי ויאבקו על מדליית הכסף. צמד השייטים עידו ביליק ותמוז חרותי ירדו סיימו את אליפות אירופה עד גיל 23 במקום ה-18 בכללי.


ניתאי חסון וטל הררי. גם הם יחזרו עם מדליה (באדיבות איגוד השייט)

המאמן הלאומי יוגב יוסף מסר לדוברות האיגוד: "מדובר בהישג מדהים לשייט הישראלי ואני שמח ששני צוותי בנים שלנו יעמדו מחר על הפודיום ביחד עם מדליות. ההישג הזה מעיד על עבודה קשה ומסודרת ואני מאחל לשייטי הנבחרת המשכיות והצלחה במטרות הבאות".

בדגם המקביל לנשים, יהל ולך ועומר ביליה מדורגות במקום החמישי בתום 11 שיוטים. היום הן סיימו במקומות 7 ו-13 ובמאזנן 61 נקודות שליליות כשהן מרוחקות רק שלוש נקודות מהמקום השלישי בכללי. לינוי קורן ושחר טיבי ניצבות במקום השמיני לאחר 11 שיוטים עם 72 נקודות שליליות (סיימו היום במקומות 6 ו-8). שני צוותי הבנות של ישראל ישתתפו מחר בשיוט המדליות. צמד השייטות רותם שנטל וליה בירן סיימו את אליפות אירופה עד גיל 23 במקום ה-16 בכללי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי