שבת ב-18:00 בברצלונה: ישראל מול קרואטיה במאבק על הטופ 10

נבחרת ישראל בכדורמים
נבחרת ישראל בכדורמים | באדיבות איגוד הכדורמים

נבחרת הנשים בכדורמים משחקת לראשונה בתולדותיה באליפות אירופה בטורניר של 12 הבכירות ביבשת. ניצחון במשחק הקרוב, יעלה אותה לקרב על המקומות 9-10

(גודל טקסט)

המשימה האמיתית של נבחרתה הכדורמים לנשים של ישראל באליפות אירופה מתחילה מחר במשחק הנועל של בית 1 מול קרואטיה (18.00). תיקו ומעלה, וישראל מסיימת בתוך הטופ 10 של היבשת. אם זה יקרה, מדובר בתקדים נוסף לאחר ההעפלה אל הטורניר בברצלונה בו משחקות רק 12 הראשונות באירופה.

הסיבה שתיקו מספיק היא, מכיוון שישראל מדורגת חמישית ערב המשחק בזכות הפרש שערים טוב יותר לעומת קרואטיה המדורגת שישית ואחרונה. ההפרש נוצר בעיקר בזכות ההפסד המינימלי של ישראל, 9-5 מול צרפת, לעומת קרואטיה שהובסה 17-6 מול הצרפתיות. הפסד של ישראל ישלח את השחקניות של דמיטריס מברוטאס אל המשחק על מקומות 12-11 ביום שני. ניצחון או תיקו יובילו אל המשחק על מקומות 10-9.

שחקניות ישראל ערכו היום (שישי) שני אימונים כהכנה למחר, כשמעבר למיקום בטופ 10 יש רצון להשיג ניצחון ראשון אי פעם באליפות אירופה. עוזר המאמן, מילוש ברדיץ הסרבי אמר: "המשחק נגד קרואטיה ומשחק הדרוג ביום שני, הם החשובים ביותר בטורניר. מבחינה פיזית הבנות מוכנות היטב. הן אולי מתרגשות מהמעמד, אבל תרגלנו אותן ואנחנו מאמינים בהן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי