קטי ספיצ'קוב סיימה במקום החמישי בתחרות הקדם אולימפית ביפן

קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב | באדיבות איגוד השייט

הגולשת הגיעה חמישית במדל רייס ובתום השיוטים היו לה 53 נקודות שליליות. אופק אלימלך סיים שביעי בדירוג הכללי, מאיה מוריס עשירית

(גודל טקסט)

הגולשת קטי ספיצ'קוב, מהמרכז לחינוך ימי אילת, סיימה הבוקר (שבת) במקום החמישי הכללי את התחרות הקדם אולימפית בגלשני RSX שננעלה ביפן והתנהלה בשיטה ובתנאים בהם ייערכו המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. הגולש אופק אלימלך סיים שביעי בדירוג הכללי ומאיה מוריס 10 בכללי, כששלושה גולשים מישראל לקחו חלק בשיוט המדליות היוקרתי.


ספיצ'קוב העפילה לשיוט המדליות עם 43 נקודות שליליות והייתה בתמונת הזכייה האפשרית במדליה. את המדל רייס היא סיימה במקום החמישי מבין 10 מתחרות מהבכירות בעולם וסיימה את התחרות במקום החמישי הכללי עם 53 נקודות שליליות, ובמרחק שש נקודות שליליות ממדליית הארד.



מאיה מוריס, מהפועל שדות ים, חברתה לנבחרת הנשים של ישראל, בהדרכת המאמן פייר לקוט, דורגה במקום ה-10 הכללי ותפסה את המקום ה-6 בשיוט המדליות. נוי דריהן סיימה את התחרות במקום ה-14 מבין 30 גולשות.



בין הגברים, הצליח אופק אלימלך, מאילת, להמשיך ולהתקדם. אלימלך עלה לשיוט המדליות מהמקום ה-10 וסיים אותו במקום השישי, נתון שהקפיץ אותו למקום השביעי בסיכום הכללי של התחרות הקדם אולימפית עם 77 נקודות שליליות.



תוצאות נוספות של גולשי נבחרת הגברים של ישראל, בהדרכת המאמן הלאומי גור שטיינברג: יואב כהן 21, יואב עומר 22, תום ראובני 24 ושחר צוברי 26 מבין 40 מתחרים. 
בדגם הלייזר סיים שגיא גלנץ במקום ה-36 בכללי מבין 59 מתחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי