מדליית כסף למורן סמואל באליפות העולם בחתירה פראלימפית

מורן סמואל
מורן סמואל | DETLEV SEYB, באדיבות מרכז דניאל לחתירה

הישג מדהים לחותרת הישראלית, שנה לאחר מדליית הכסף באליפות העולם הקודמת וארבעה חודשים בלבד לאחר שילדה, כשהגיעה למקום השני במקצה ה-2,000 מ' עם תוצאה של 11:02.06. דני פרידמן סיים במקום ה-13

(גודל טקסט)

החותרת הישראלית הפראלימפית מורן סמואל השתתפה הבוקר (ראשון) בגמר אליפות העולם בחתירה המתקיימת בעיר פלובדיב בבולגריה ב-FINAL A. סמואל סיימה את מסלול ה-2,000 מטר במקום השני בזמן של 11:02.06 דקות. החותרת הבכירה הדהימה את יריבותיה כשהשאירה מאחור חותרות מאיטליה, ארה"ב, גרמניה וקנדה.

גם בשנה שעברה באליפות העולם, בעודה בחודש השלישי להריונה, זכתה סמואל במדליית כסף. ההישג המדהים היום באליפות העולם הוא כארבעה חודשים לאחר שילדה, כשזו התחרות הראשונה מאז שחזרה להתאמן. החותרת אמרה בסיום: "ארבעה חודשים אחרי לידה להגיע לאליפות העולם וגם לזכות במדליה זה משהו שיכולתי רק לדמיין ולחלום ובאמת להגיע לרגע הזה, זה באמת רגע מדהים וזו הזדמנות להגיד תודה למשפחה ולכל מי שהגיע כדי לתמוך".

מלבד סמואל התחרה בקטגוריית סירת יחיד בוגרים דני פרידמן, אלוף ישראל מזה 13 שנה. פרידמן שבר שיא אישי וישראלי ועשה תוצאה של אלופים, בזמן מעולה של 06:50.81 כשהוא מסיים במקום הראשון את FINAL C עם דירוג 13 בעולם (מתוך 32). פרידמן סיים נרגש ואמר: "אני מוסר לכולם תודה רבה על התמיכה, למרכז דניאל ולכל הספונסרים שלי, סיימתי 13 בעולם עם הזמן הכי טוב שלי ושל ישראל, היה כיף מאוד, קצת פספסתי, אבל אני עוד אחזור. שנה טובה!"

דני פרידמן.
דני פרידמן. "קצת פספסתי, אבל אחזור" (DETLEV SEYB, מרכז דניאל לחתירה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי