נבחרת הנשים סיימה במקום השביעי באליפות אירופה לנערות בכדורמים

נבחרת הנערות, כדורמים
נבחרת הנערות, כדורמים | באדיבות איגוד הכדורמים

מיקום שיא לנבחרת עד גיל 19 אחרי שהביסה את צרפת 3:13 במשחק הנעילה של הטורניר. המאמן מברוטאס מרוצה מההישג: "אנחנו על הדרך הנכונה אל עבר העתיד, נצטרך להמשיך באותה דרך של עבודה"

(גודל טקסט)

מקום שביעי באליפות אירופה, מיקום שיא לנבחרת הנשים עד גיל 19 בכדורמים, שהביסה היום (ראשון) את צרפת 3-13 (0-4, 1-4, 0-4, 2-1) במשחק הנעילה של הטורניר.

מרים בוגצ'נקו הובילה היום את רשימת המבקיעות עם ארבעה שערים, אביגיל פליקס שלושה, ניבי ורדי ונופר הוכברג שני שערים, ענבר פינצ'ובסקי והילה פוטוריאן כיבוש אחד.

שנה לאחר שרוב שחקניות הסגל סיימו במקום העשירי את אליפות אירופה עד גיל 17, הן משדרגות מיקומן ביבשת היום במדיירה, פורטוגל. שבע מהשחקניות היו שותפות גם להישג ההיסטורי של נבחרת הבוגרות בברצלונה הקיץ, מקום עשירי באליפות אירופה נשים.


(באדיבות איגוד הכדורמים)

הנבחרות בכל הגילאים משתייכות לפרויקט אולימפיאדת פריז 2024 של איגוד הכדורמים, משרד הספורט והוועד האולימפי, אשר עליו מופקדים המאמן היווני דימיטריס מברוטאס ועוזרו הסרבי מילוש ברדיץ.

המאמן דימיטיריס מברוטאס אמר אחרי הניצחון על צרפת: "הישג גדול לסיים מקום אחד אחרי נבחרות הדרג הראשון. אנחנו על הדרך הנכונה אל עבר העתיד. המקום השביעי גורם לנו להיות גאים מאוד אבל באותה עת גם לחוש אחריות גדולה. אנחנו חייבים להמשיך באותה דרך של עבודה".

יושב ראש האיגוד וחברת הנהלת הוועד האולימפי, רויטל גלוסקא כהן הוסיף: "הישג גדול מאוד לישראל ולספורט הישראלי. כבוד עצום מגיע לשחקניות ולצוות המקצועי. נמשיך להציב יעדים ולכוון גבוה. יש לנו מטרה ונעשה הכל כדי להשיגה. שנה טובה וגמר חתימה טובה לעם בישראל".


(באדיבות איגוד הכדורמים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי