בדמינטון: שתי מדליות זהב לפוליקארפובה, אחת לשאינסקי

פוליקארפובה ושאינסקי
פוליקארפובה ושאינסקי | יועד כהן, איגוד הבדמינטון

הסבב האירופי השמיני של חצור לעיני 500 צופים: הופעה משכנעת לחובטת הסגל האולימפי הנערכת לטוקיו 2020, זהב לישראל גם בזוגות גברים

(גודל טקסט)
הופעה משכנעת באולם המועדון הביתי של חובטת הסגל האולימפי, קסניה פוליקארפובה, הסתיימה עם שתי מדליות זהב בטורניר סבב הבדמינטון האירופי ה-8 של חצור לעיני 500 צופים באולם הקיבוץ. זהב לישראל גם בזוגות גברים לאחר שאריאל שאינסקי מאשדוד הצליח לחולל מהפך בגמר יחד עם בן זוגו הצ'כי, לוקאס זוול, ולנצח 1-2 בטורניר המעניק ניקוד בדרוג העולמי.


פוליקארפובה, שנמצאת בקמפיין לטוקיו 2020, לא איבדה אפילו מערכה אחת לכל אורך תחרות הנשים בטורניר וכך גם בגמר בו ניצחה 0-2 (15-21, 12-21) את ליה סאלהר מסלובניה. אותה סאלהר הפסידה לישראלית גם בגמר זוגות נשים שם חברה אל אחותה איזה סאלהר, אבל שם כבר נרשם הפסד מערכה לפוליקארפובה, ששיחקה יחד עם קרסטינה סיליך מבלארוס.


פוליקארפובה אמרה: "אני שמחה מאוד לסיים עם שתי מדליות זהב בטורניר ביתי אל מול הקהל התומך. המשימה הושלמה. הייתה אווירה נהדרת כאן. טוב שיש כאן טורניר בינלאומי, עבור הבדמינטון הישראלי".


בטורניר הגברים הופתע המדורג 1 בטורניר, מיחא איווניץ הסלובני, מול קאושאל דארמאמר מהודו, שדורג 7 ערב הטורניר וניצח 1-2 בגמר הפכפך בו הוביל 0-1. בגמר כל אוקראיני לזוגות מעורבים ניצח הזוג מחנובסקי – פרוזורובה 0-2.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי