בדמינטון, מוקדמות אליפות אירופה: 1:4 לישראל על לטביה

מישה זילברמן
מישה זילברמן | האתר הרשמי

בתחרויות בבולגריה, זכתה הנבחרת הישראלית בניצחון נאה ובשבת היא תתמודד מול נורבגיה. המנצחת תעפיל לגמר המוקדמות וזאת שתנצח, תבטיח את השתתפותה באליפות אירופה בדנמרק

(גודל טקסט)

נבחרת הבדמינטון של ישראל פתחה הבוקר (שישי) בבולגריה את הופעותיה בבית 7 של מוקדמות אליפות אירופה עם ניצחון 1-4 על לטביה. ניצחון מחר (שבת) על נורבגיה, יעלה את הנבחרת הישראלית לגמר המוקדמות שיערך ביום ראשון, משחק ממנו המנצחת תעפיל לאליפות אירופה, שם מקווה הנבחרת בכחול-לבן להופיע לראשונה בתולדותיה.

הבוקר בסופיה נפתח עם ניצחון 0-2 של המחבט מספר 1 של ישראל והמדורג 10 באירופה, מישה זילברמן, מול יריבו הלטבי ניקס פודוסינקוביץ, נמשך בניצחון 1-2 של יובל פוגץ' הצעירה על אונה ברגה, ובניצחון 0-2 של שי גפן ואריאל שאינסקי בזוגות גברים, שקבע 0-3 לישראל.

לטביה צימקה ל-1-3 עם ניצחון בזוגות נשים, משחק בו הפסידו פוגץ' ושרי רוטשטיין 2-0, אבל ניצחון של מישה זילברמן ואמו, מאמנת הנבחרת בת ה-60, סבטלנה זילברמן, 0-2 בזוגות מעורבים, קבע 1-4 והבטיח את הניצחון הישראלי. נורבגיה, שניצחה אף היא 1-4 את לטביה (ביום חמישי), תשחק בשבת (11 בבוקר) מול ישראל על ראשות הבית והכרטיס לגמר. המנצחת בטורניר תעפיל לאליפות אירופה שתתקיים בפברואר בדנמרק.

ישראל מופיעה בטורניר ללא המחבט מספר 1 בנשים והמדורגת 12 באירופה, קסניה פוליקארפובה, שתורשה להופיע בנבחרת ישראל רק מחודש מאי 2019. פוליקארפובה עלתה לישראל מרוסיה לפני כשנה וחצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי