נועד להט: חתמתי בבלאטור כדי להילחם מול הקהל בישראל

נועד להט
נועד להט | אודי ציטיאט

הלוחם הישראלי יפגוש ב'בלאטור 188' את ג'רמיה לביאנו והוסיף: "שמח שפינו לישראלים את הבמה". העתיד: "האליפות לא מעניינת אותי, אוהב להילחם". ראיון בלעדי

(גודל טקסט)

 לוחם ה-MMA הישראלי נועד להט יעלה בעוד זמן קצר לזירה ב"בלאטור 188" וייקח חלק בקרב המרכזי של האירוע, שמתקיים הערב בהיכל ביד אליהו. שנים שלהט הוא הלוחם הישראלי הבכיר בספורט ה-MMA, ובראיון בלעדי לאתר ספורט1 הוא מספר על התחושה להיות בקרב המרכזי בישראלי, העתיד, אליפות אפשרית ויחסיו עם חיים גוזלי.

"עבורי זה שיא הקריירה להיות הקרב המרכזי ב'בלאטור' בישראל, זה לא משהו מובן מאליו", מספר נועד להט. "לקבל את התמיכה מהאוהדים בארץ זה דבר מדהים. אף אחד בישראל לא בא לראות קרב בין גרמני לברזילאי, באים לראות את הלוחמים הישראלים, אז אני שמח שפינו לנו את הבמה וניתן בראש".

הקרב הבא: "הפסדתי בקרב הקודם וירדתי בדירוג, אז אי אפשר לקפוץ ישר אל קרב אליפות. נסיים את הקרב מחר ונחשוב הלאה. האמת שחגורת האליפות לא מעניינת אותי, כי אני אוהב להילחם ולעשות קרבות. אם אזכה באליפות אשמח, ואם לא אזכה זה גם בסדר. כל עוד אני מגיע לעשות קרבות בישראל מול הקהל המקומי, שזו הסיבה המהותית שבגללה חתמתי ב'בלאטור', אני שמח על כך".


נועד להט וחיים גוזלי (אודי ציטיאט)

העתיד: "אם יש משהו שהלוחמים הצעירים בארץ רוצים לחקות, זה את המוסר עבודה שלי וההשקעה. זו הדרך היחידה להשתפר, ואני רואה שזה קורה. יש לנו הרבה קרבות של ישראלים באירוע, וזה דבר שלא היה לפני זה. הענף בארץ מאוד גדל. יש יותר מועדונים, יותר לוחמים, יותר קהל. יש גם לוחמים שהיו שנה שעברה והשנה לא נראה אותם. האוהדים שיגיעו שנה שנייה ברציפות זה מדהים, הם כבר יותר מכירים את הספורט, יותר מבינים מה קורה ואני מאוד שמח על כך".


על חיים גוזלי:
"הוא הרוויח את המקום שלו בקרב לפני המרכזי בזכות עבודה קשה. אין קיצורי דרך. כשנכנסים לכלוב ישר יודעים מי עבד ומי לא עבד. חיים, במה שהוא טוב הוא מבין הכי טוב שיש. העניין הוא שגם היריב שלו טוב באותם הדברים. אני ממש לא מודאג כשחיים על המזרן, בכל מצב הוא יהפוך אותו וינעל אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי