אחרי הביקורת, ב-WTA מגבים את שראפובה: היא מתחילה מאפס

מריה שראפובה
מריה שראפובה | Gettyimages

שחקניות בסבב העולמי יצאו נגד הכרטיס החופשי שקיבלה הרוסיה לטורניר הגרמני, אך יו"ר האיגוד דווקא הגן: "כששחקן חוזר לקבוצה מהשעיה הוא נכנס ישר לשחק"

(גודל טקסט)

היום (רביעי) בטורניר שטוטגרט תחזור מריה שראפובה להתחרות אחרי עונש 15 חודשי ההשעייה שספגה עקב נטילת חומרים אסורים, בצל הביקורת מצד קהילת הטניס העולמי על כך שקיבלה כרטיס חופשי.

רוברטה וינצ'י האיטלקיה, נגדה תשחק הרוסיה התבטאה בימים האחרונים ואמרה בין השאר כי: "אני שמחה שמריה חוזרת, אך לא עם כרטיס חופשי". מנגד הגן יו"ר ה-WTA, סטיב סימון על ההחלטה ואמר: "חייבים להסתכל איך במקרים אחרים התייחסו לסיטואציות כאלו".


"שחקנים שחזרו מהשעייה חוזרים ישר לקבוצה ומתחילים לשחק", אמר סימון, "היא מתחילה מאפס, בדרף כלל מקבלים עונש קצר בהרבה, היא קיבלה שנה וחצי". סימונה האלפ הגיבה בכעס: "אני לא יכולה לתמוך בהחלטה הזו, זה לא חינוכי כלפי ילדים שצופים".



נערכת. שראפובה בהככנות אחרונות (gettyimages)
נערכת. שראפובה בהככנות אחרונות (gettyimages)

 

הטורניר אליו תחזור הטנסיאית בשטוטגרט נמצא תחת חסותה של חברת פורשה, המאמצת בין השאר את שראפובה, מה שיכול להסביר עוד מעט מההגיון. "דיילי טלגרף" למשל דיווח כי לרולאן גארוס הקרב ובא, תקבל המדורגת 1 לשעבר כרטיס חופשי רק למוקדמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי