אוסטפנקו הדהימה את ווזניאקי, גם באשצ'ינסקי גברה על מלאדנוביץ'

קרולין ווזניאקי
קרולין ווזניאקי | Gettyimages

הלטבית ניצחה 6:4, 2:6, 2:6 את המדורגת 11 והותירה אותה פעם נוספת בחוץ ברבע הגמר, השווייצרית הדהימה את הצרפתייה 4:6, 4:6. ישי עוליאל הפסיד לטיאגו וויילד הברזילאי 3:6, 6:3, 5:7 וצפוי לצנוח בדירוג

(גודל טקסט)

היום העשירי ברולאן גארוס לא כלל את משחקי הגברים בעקבות גשמים עזים בפאריס, גם משחקי הנשים נמשכו במשך שעות ארוכות בעקבות הפסקות חוזרות ונשנות כתוצאה מהממטרים בצרפת, אבל בסופו של דבר יש שתי עולות לחצי גמר הגראנד סלאם.

טימאה באשצ'ינסקי, המדורגת 30, הצליחה אחרי כמעט שש שעות לנצח 4:6, 4:6 את קיקי מלאדנוביץ' הצרפתייה (13) ובכך קטעה את הריצה של אהובת הקהל המקומית והעפילה על חשבונה לשלב ארבע האחרונות.

השווייצרית ניצחה למעשה אחרי שעה ו-49 דקות של משחק, שכאמור הופסק פעם אחר פעם עקב גשמים, והצליחה לשוב למעמד חצי הגמר אחרי שנתיים. מלאדנוביץ' לעומתה, זו שהדיחה את האלופה האחרונה גרבינייה מוגורוסה, נפרדת ומותירה צרפתייה אחת בתחרות – קרולין גרסיה שתתחרה מחר ברבע הגמר מול קרולינה פליסקובה.

העולה השנייה לחצי הגמר היא הלטבית ילנה אוסטפנקו (47), שהדהימה כאשר גברה 6:4, 2:6, 2:6 את קרולין ווזניאקי המדורגת 11 – ששוב מסיימת את דרכה ברולאן גארוס ברבע הגמר, שלב אותו לא עברה מעולם. אוספטנקו כמובן רושמת את הגראנד סלאם המוצלח בקריירה שלה ובשלב הבא תפגוש את באשצ'ינסקי.


אוסטפנקו. הגראנד סלאם המוצלח בקריירה (AFP)

ישי עוליאל הודח בסיבוב השני של טורניר הרולאן גארוס לנוער, אחרי הפסד 3:6, 6:3, 7:5 לטיאגו וויילד הברזילאי. דקות ספורות אחרי ההפסד הופסקו המשחקים עקב גשם.

גם במהלך המשחק, שהופסק וחודש, הפריע הגשם לשחקנים, ובמערכה השלישית שמרו השניים על ההגשות. במשחקון ה-11 נשבר לבסוף עוליאל, והברזילאי שנחשב שחקן חימר מצוין סגר את המשחק בקלילות. עוליאל צפוי לצנוח בדירוג הנוער, לאחר שבעונה שעברה קטף את תואר הזוגות בגראנד סלאם הצרפתי ואמש הודח גם בקטגוריה זו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי