מריה שראפובה: אני רוצה לשחק בעוד אולימפיאדה

מריה שראפובה
מריה שראפובה | AFP

הרוסייה בת ה-31 שמציינת בימים אלה שנה לחזרה מהשעיית הסמים, מדברת בפתיחות לב בראיון בארצות הברית על הקשיים, התקוות ואיך לא – סרינה וויליאמס: "לא חושבת שיכולנו להיות חברות"

(גודל טקסט)

 ב-26 באפריל 2017 חזרה מריה שראפובה למגרשי הטניס לאחר השעייה של 15 חודשים בשל בדיקת סמים לא תקינה. היום, 12 חודשים אחרי, היא מדורגת במקום ה-42 בעולם בלבד ומתמודדת עם פציעות ובעיות כושר שלא עוזבות אותה: "בגיל הזה קשה לחזור אחרי פציעה או ניתוח כי הגוף לא מגיב אותו דבר", אמרה הכוכבת בראיון בארצות הברית.

הכוכבת, שמאז הזכייה המדהימה בגיל 17 בווימבלדון הרוויחה לפי הדיווחים השונים 300 מיליון דולר מטניס ועסקים, רוצה לחזור למרכז הבמה למרות הכל: "להיות ברגע הזה של הנקודה האחרונה לפני ניצחון, ואז ברגע של זכייה זה מדהים. חוויתי את זה כמה פעמים ואני רוצה לחזור לזה. יהיה מטופש מצידי להגיד שאני רוצה לזכות בגראנד סלאם עוד השנה אבל אני עובדת כדי שזה יקרה".

שראפובה זכתה במדליית ארד באולימפיאדת לונדון 2012, אך החמיצה את שתי האולימפיאדות הבאות בשל פציעה והרחקה, עכשיו היא מצהירה שהיא רוצה לחזור לאולימפיאדה בטוקיו 2020: "אומנם יש עוד הרבה זמן עד אז אבל אני בהחלט רוצה לחוות את זה שוב. אני רוצה להמשיך לשחק ולהתאמן עד אז ואני מאוד מקווה שאני אוכל לשחק באירוע הענק הזה".

שראפובה ברולאן גארוס 2017. מכוונת לעוד גראן סלאם (גטי אימג'ס)
שראפובה ברולאן גארוס 2017. מכוונת לעוד גראן סלאם (גטי אימג'ס)

לסיום, איך אפשר שלא לשמוע ממנה על היחסים עם הנמסיס האמריקאית סרינה וויליאמס: "לא חושבת שחברות איתה הייתה אפשרית אי פעם. יש לנו יחסים מקצועיים בלבד. הרגשתי תחרותיות מולה גם כשהיינו צעירות ואפילו מעולם לא נפגשנו. יש לנו אסטרטגיות שונות אבל שתינו הצלחנו להגיע לפסגה. יש לי הרבה כבוד אליה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי