יוליה גלושקו בסיבוב השני בחימקי, דודי סלע הודח בסיאול

דודי סלע
דודי סלע | AFP

המחבט מספר 2 של ישראל ניצחה בשתי מערכות את הייסן הגרמנייה 3:6 2:6. הישראלי הבכיר דורג שני בתחרות בדרום קוריאה, אבל נכנע בשלוש מערכות לדי וו הסיני - כולל 6:0 תוך 19 דקות במערכה המכרעת. לשם ניצח

(גודל טקסט)

בטורניר ה-ITF, הסבב המשני של הנשים, באולמות סגורים בחימקי משחקות שתי הטניסאיות הבכירות של ישראל. דניז חזניוק תפגוש בהמשך את ג'ובאנה ג'קסיץ' הסרבית, אבל מי שכבר עשתה את העבודה היא יוליה גלושקו שהעפילה לסיבוב השני עם ניצחון 3:6 2:6 בתוך שעה ו-18 דקות. אגב, שתי הישראליות יכולות להיפגש רק בגמר.

דודי סלע עלה הבוקר (שלישי) על המשטח בסיאול (דרום קוריאה) כחלק מהצ'לנג'ר המקומי, אבל הפסיד בשלוש מערכות, 6:3, 2:6, 6:0 מול הסיני די וו (200 בעולם) וסיים את דרכו כבר בסיבוב הראשון, מוקדם מהצפוי.

סלע, שבהמשך היום ישתתף גם במשחק הזוגות, הובס במערכה השלישית והמכרעת תוך 19 דקות מבלי שלקח ולו משחקון אחד. בסך הכל ארך המשחק שעה ו-17 דקות, בסיומו המדורג ה-97 בעולם, השני בטורניר והמחבט הבכיר של ישראל הודח מתחרות היחידים בסיאול.

דודי סלע מאוכזב (AFP)
דודי סלע מאוכזב (AFP)

עידן לשם המדורג 301 בעולם ניצח בסיבוב הראשון של צ'לנג'ר פוארטו וואלארטה במקסיקו את האמריקאי אוסטין קראג'יצ'ק 3:6 4:6 בתוך שעה ו-16 ויקווה להמשיך את המומנטום גם בסיבוב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי