נובאק ג'וקוביץ' הרשים כשניצח את נישיקורי בשתי מערכות

נובאק ג'וקוביץ' בטורניר מדריד
נובאק ג'וקוביץ' בטורניר מדריד | AFP

הסרבי, שחוזר מפציעה ועובר תקופה לא קלה, פגש את היפני כבר בסיבוב הראשון במדריד וניצח אותו 5:7 4:6, גם שוורצמן, דלבוניס וראוניץ' בשלב הבא. דודי סלע בשמינית גמר צ'אלנג'ר דרום קוריאה נגד קון סון המקומי

(גודל טקסט)

טורניר ה-ATP במדריד נפתח היום (שני), וכבר בסיבוב הראשון קיבלנו קרב ענקים בין המדורג 1 בעולם לשעבר, נובאק ג'וקוביץ', לבין קיי נישיקורי שמדורג 20 והגיע רק לפני כחודש לגמר טורניר מונטה קרלו. הסרבי שמבצע קאמבק אחרי פציעה קשה לא נראה טוב בתקופה האחרונה.

ובכל זאת, לאחר מערכה ראשונה צמודה שכללה שלוש שבירות הסרבי ניצח 5:7. גם במערכה השנייה ראינו יותר לחימה מאשר טניס גדול ובמשחקון העשירי 'נולה' השיג את השבירה היחידה במערכה כדי לנצח 4:6 ולהשלים עלייה לסיבוב השני. 

לאחר שלשמינית הגמר עלו אוטומטית הטניסאים מהעשירייה הראשונה בעולם, בין המעפילים מהסיבוב הראשון היו דייגו שוורצמן (16), שהביס את אדריאן מנארינו (27) 1:6, 3:6 בלי שנשבר אפילו פעם אחת, ומילוש ראוניץ' (24), שניצח בלי קושי את הארגנטינאי ניקולס קיקר (94) 3:6, 2:6. פדריקו דלבוניס הארגנטינאי הפתיע את מישה זברב 1:6 6:2 6:7 (6).

דודי סלע מרוצה (AFP)
דודי סלע מרוצה (AFP)

דודי סלע העפיל היום (שני) לרבע גמר טורניר הצ'אלנג'ר בגימצ'ון שבדרום קוריאה, עם ניצחון קל על מאבריק ביינס, המדורג 348 בעולם. הישראלי הבכיר (97) הביס את האוסטרלי 3:6, 2:6 תוך פחות משעה והעפיל לשלב הבא. ברבע הגמר, שייערך ביום רביעי, הוא יפגוש את וו קון סון המקומי (187) וינסה לעלות לחצי גמר צ'אלנג'ר לראשונה מאז זכה בטורניר נוטינגהאם לפני כמעט שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי