ג'וקוביץ' ירד למקום ה-18, פתח את טורניר רומא בניצחון

דג'וקוביץ'
דג'וקוביץ' | Gettyimages

זהו הדירוג הנמוך ביותר של הסרבי מזה 12 שנה. היום הוא ניצח 1:6, 3:6 את דולגופולוב באיטליה. גם גופן ונישיקורי בסיבוב השני. רגע מרגש היה פרישתה של האיטלקייה וינצ'י עטורת התארים

(גודל טקסט)
טורניר רומא מסבב המאסטרס 1000 יצא היום (שני) לדרך והוא מהווה בעצם את ההכנה האחרונה לגרנד סלאם השני של העונה, הרולאן גארוס בצרפת, שיחל בעוד פחות משבועיים.


במקביל, התפרסם היום דירוג הטניסאים ועל פיו חזר רוג'ר פדרר למקום הראשון בעולם על חשבונו של רפאל נדאל שמעד בטורניר מדריד. נובאק דג'וקוביץ', שירד למיקום הנמוך ביותר שלו בדירוג העולמי (18) מזה 12 שנה, החל את דרכו בטורניר ברגל ימין, כשניצח בקלות 1:6, 3:6 את אלכסנדר דולגופולוב מאוקראינה.


גם דויד גופן הבלגי (9 בטורניר) עלה לסיבוב השני אחרי שגבר על לאונרדו מאייר מארגנטינה 1:6, 2:6. קיי נישיקורי חזר לנצח אם כי עשה זאת די בקושי מול פליסיאנו לופס 6:7, 4:6. פבלו קרניו בוסטה ניצח 4:6, 6:3, 0:6 את ג'ראד דונלדסון. ג'ו ווילפריד צונגה שאינו משתתף בטורניר בגלל פציעה, צייץ בטוויטר שלו כי לא יוכל לשחק גם ברולאן גארוס.


אצל הנשים, רגע מרגש היה עם פרישתה של הטניסאית האיטלקייה רוברטה וינצ'י בת ה-35 עטורת התארים. היא נוצחה במשחק הפרידה שלה על ידי אלכסנדרה קרוניץ' הסרבית 2:6, 6:0 ו-6:3 ונפרדה מהקהל הביתי בנאום מרגש. במשחק המרכזי אצל הנשים ניצחה בקלות נעמי אוסקה היפנית את ויקטוריה אזרנקה 0:6 ו-3:6. ג'ו קונטה הבריטית גברה על מגי ריבריקובה הסלובקית 4:6 ו-3:6.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי