מוכן לווימבלדון: פדרר זכה בטורניר שטוטגרט

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | AFP

השוויצרי ניצח 4:6, 6:7 את מילוש ראוניץ' (35) תוך שעה ועשרים דקות בלבד וזכה בתואר ה-98 בקריירה. מחר הוא יעקוף את נדאל ויחזור למקום הראשון בדירוג העולמי, פחות מחודש לפני ווימבלדון

(גודל טקסט)

רוג'ר פדרר אמנם ויתר על השתתפות ברולאן גארוס במאי אבל הוכיח שהוא מוכן מתמיד לווימבלדון, הגראנד סלאם הבא שיתחיל בעוד פחות מחודש, כשזכה היום (ראשון) בטורניר של סבב ה-ATP בשטוטגרט אחרי ניצחון 4:6, 6:7 בגמר על מילוש ראוניץ' הקנדי המדורג 35 בעולם.

הפנומן השווייצרי היה זקוק בסך הכל לשבירה אחת בשעה ועשרים דקות של משחק כדי לקחת את היתרון במערכה הראשונה, ולנצח בשובר שוויון במערכה השנייה. ראוניץ', שלא שיחק אף הוא ברולאן גארוס והגיע לגמר בלי להפסיד מערכה, לא היה תחרות למי שנחשב הטניסאי הגדול בכל הזמנים.

פדרר עצמו יחזור למקום הראשון בדירוג העולמי כשזה יתפרסם מחר בבוקר, מה שנקבע כבר אחרי הניצחון שלו אתמול על ניק קיריוס האוסטרלי (24). זהו התואר ה-98 שלו בקריירה, מה שאומר שאם יצליח לזכות בטורניר האלה, הוא יתמודד בווימבלדון בניסיון להגיע ל-100 עגול. אם ינצח בגראנד סלאם, זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2007 שהוא שומר על התואר לאחר שזכה בו בשנה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי