מאיה טחן זכתה בפיוצ'ר קריית שמונה

מאיה טחן ואור רם-הראל
מאיה טחן ואור רם-הראל | האתר הרשמי

הטניסאית בת ה-19 זכתה לראשונה בקריירה שלה בתחרות בינלאומית לבוגרות עם 6:7 ו-5:7 על ניקול נדל. תואר ראשון גם עבור אור רם-הראל, פרארי ווילדארו זכו בזוגות.

(גודל טקסט)

מאיה טחן בת ה-19 עשתה היסטוריה פרטית, לאחר שזכתה היום (שבת) לראשונה בקריירה שלה בתחרות בינלאומית לבוגרות. טחן ניצחה בגמר 6:7 ו-5:7 את ניקול נדל בת ה-18 מהמרכז לטניס בישראל – חיפה בטורניר פיוצ'ר על סך פרסים של 15,000 דולר שהתקיים במרכז לטניס בישראל בקריית שמונה, לכבודו של זיו פתיחה. עבור נדל, שנמצאת בתקופה מצוינת, היה זה הפסד שני רצוף בגמר לאחר שגם לפני שבועיים נוצחה בגמר תחרות הבוגרות הבינלאומית בתל אביב.

אור רם-הראל, המדורג שני בתחרות, גבר בגמר 4:6 ו-3:6 על המדורג שמיני קונסטנטין ביטון קוזמין מצרפת. גם רם-הראל בן ה-23, שחזר לאחרונה מקולג' בארה"ב שם שיחק טניס, זכה בתואר הראשון שלו בקריירה והשלים דאבל ישראלי יחד עם הזכייה של טחן.

בגמר הזוגות לגברים, זכו הצמד האיטלקי פרנצ'סקו פרארי ופרנצ'סקו וילארדו, לאחר ניצחון 1:6 2:6 בגמר על קונור ברג האמריקני וסקוט דאנקן הבריטי. בגמר הזוגות לנשים, זכו פאולינה יאסטרזבסקה מפולין וטיפאני וויליאם מבריטניה לאחר ניצחון דרמטי בגמר 5:7, 6:2, 15:17 על אלנה תאודורה קאדאר מרומניה ואלכסנדרה וולטרס מאוסטרליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי