פדרר, אנדרסון וסרינה בסיבוב השלישי בווימבלדון

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Gettyimages

המדורג ראשון בטורניר יפגוש את מנארינו בשמינית הגמר, הדרום אפריקאי את מונפיס. האמריקאית ראתה את אחותה מודחת ותשחק מול רודינה בשלב הבא

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי אצל הגברים והנשים בווימבלדון יצא היום (שישי) לדרך. רוג'ר פדרר המשיך לנצל את החצי הנוח מאוד שלו בהגרלה אצל הגברים ועלה לשמינית הגמר, בעוד אצל הנשים סרינה וויליאמס העפילה לאותו השלב בזמן שאחותה ונוס הודחה מהטורניר.

סשה זברב, המדורג שלישי בעולם ורביעי בטורניר, לא נראה אתמול כל כך טוב מול טיילור פריץ האמריקאי בן ה-20 (68), אבל המשחק הופסק בשל החשיכה רגע לפני המערכה הרביעית (ביתרון 1:2 לגרמני) והוא ניצל מהסתבכות פוטנציאלית. היום השניים שבו למגרש מספר 1 וזברב היה כבר הרבה יותר חד. זה נגמר ב-4:6, 7:5, 6:7 (0), 1:6, 2:6, ושתי המערכות האחרונות ארכו שעה בלבד.

רוג'ר פדרר, אלוף הטורניר שמונה פעמים בעבר והמדורג ראשון בטורניר ושני בעולם, שייט מול יאן לנארד שטרוף הגרמני (64 בעולם) המפתיע, שהופיע לראשונה בקריירה שלו בסיבוב השלישי בטורניר גרנד סלאם. הפנומן השוויצרי, שגבר על שטרוף גם באליפות אוסטרליה השנה, נזקק לקצת יותר משעה וחצי כדי לעלות לשמינית הגמר עם 3:6, 5:7, 2:6. הוא לא עמד מול אף אפשרות שבירה לכל אורך המשחק, בדרך למפגש עם אדריאן מנארינו הצרפתי (22 בטורניר), שגבר בדרמה הגדולה של היום 4:6, 3:6, 6:4, 7:5, 3:6 על דניל מדבדב הרוסי.

פדרר חוגג עוד העפלה לשמינית הגמר (GETTY IMAGES)פדרר חוגג עוד העפלה לשמינית הגמר (GETTY IMAGES)

קווין אנדרסון הדרום אפריקאי המדורג שמיני בעולם והגיע אל הסיבוב השני אחרי ששמט מערכה בניצחון מול אנדראס ספי בסיבוב השני, אבל זה לא מנע ממנו לנצח בצורה מרשימה את פיליפ קולשרייבר (25), 3:6, 5:7, 5:7. והוא יפגוש את גאל מונפיס (44) בעולם שהתגבר על סם קוורי (11 בטורניר) 7:5, 4:6, 4:6, 2:6. מונפיס שומר על מאזן מושלם במפגשים מול קוורי וזהו הניצחון השלישי שלו על האמריקאי.

ג'ון איזנר (9), שעבר בקושי את רובן במלמנס, התקשה פחות מול ראדו אלבוט המולדבי המפתיע, וניצח 3:6, 3:6, 4:6. בסיבוב הבא הוא ישחק נגד סטפנוס ציציפאס (31), שגבר 2:6, 1:6, 4:6 על תומאס פביאנו תוך כשעה וחצי בלבד.

אצל הנשים, אחותה הגדולה של סרינה, ונוס וויליאמס (9), סיימה את דרכה בטורניר אחרי הפסד 6:2, 6:7 (5), 8:6 לקיקי ברטנס ההולנדית (20), שאמנם רושמת את התוצאות הכי טובות שלה בדרך כלל על חימר, אבל נראית טוב בינתיים גם בדשא של ווימבלדון השנה. זה השלב המוקדם ביותר מאז 2014 בו ונוס, שזכתה בטורניר חמש פעמים בקריירה, מודחת ממנו. ברטנס, עבורה זה הישג שיא בווימבלדון, תשחק בשמינית הגמר נגד קרולינה פלישקובה (7), שנחלצה מפיגור וגברה 6:3, 6:7 (3), 1:6 על מיכאלה בוזארנסקו (29).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי