ג'וקוביץ' צפוי לחזור לטופ 10: "זה קאמבק מושלם"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | האתר הרשמי

הסרבי, שזכה בתואר גראנד סלאם לראשונה מאז הרולאן גארוס ב-2016, התמוגג מזכייתו הרביעית בוימבלדון והתרגש מנוכחות בנו ביציע במשחק הגמר: "פעם ראשונה שקראו לי 'אבא' מהיציע, לא חשבתי שאחזור לרמות האלה"

(גודל טקסט)
הג'וקר חזר לחייך. אחרי שנתיים קשות, במהלכן היה פצוע, עבר משברים אישיים, החליף מאמנים והתדרדר בדירוג העולמי, סוף סוף נובאק ג'וקוביץ' חוזר להזכיר לנו איזה טניסאי וווינר ענק הוא. הסרבי שם את המשבר הענק מאחוריו עם זכייה רביעית שלו בווימבלדון וגראנד סלאם ראשון שלו מאז הרולאן גארוס במארס 2016.  


נולה גבר על קווין אנדרסון,  בשלוש מערכות 2:6, 2:6, 6:7 (3) והוא צפוי לחזור לעשירייה הראשונה בדירוג העולמי. ג'וקוביץ', שידוע כאחד הדמויות הצבעוניות בענף הלבן, התרגש מאוד המעמד ובמיוחד מהעובדה שבנו התינוק צפה בו מהיציע: "אני מרגיש נפלא כי זו הפעם הראשונה בחיים שלי מישהו צורח לעברי 'אבא' במגרש וזה הבחור שנמצא שם (הצביע על בנו), זה מאוד מרגש שאשתי והבן שלי היו פה".
 

על הגמר עצמו ויריבו על הדשא, קווין אנדרסון, שהיה הדרום אפריקאי הראשון במעמד הגמר מאז 1921, אמר נולה: "אני רוצה לברך את קווין כי הוא לא היה במיטבו בשתי המערכות הראשונות. עם זאת, לאחר מכן הוא היה השחקן הכי טוב במגרש. הייתי חייב לבטוח בעצמי, לבטוח בתהליך שבחרתי לעצמי. עברתי ניתוח ונעדרתי מהסבב כמה חודשים. היה לי ספק אם אוכל לחזור להתחרות ברמות הגבוהות באמת וזה מקום נפלא להשלים בו קאמבק. זה המקום המושלם לכך".


המפסיד קווין אנדרסון אמר מנגד: "אני רוצה להודות לכל האנשים שליוו אותי ולכל מי שתמך בי ברחבי העולם. בעיקר תודה למשפחה שלי שנמצאת פה איתי. לדרום אפריקה יש מסורת אדירה של טניס ואני מקווה שבעוד 20 שנה דרום אפריקאי יזכה בווימבלדון ויגיד שאני הייתי ההשראה שלו."



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי