סמילנסקי וטחן זכו בטורניר קהאן וקיבלו פרס של מאה אלף שקלים

איגור סמילנסקי ומאיה טחן
איגור סמילנסקי ומאיה טחן | אלכס גולדנשטיין

סמילנסקי גבר 4:6, 6:4, 3:6 בגמר הגברים על אלון אליה וטחן ניצחה 6:4, 2:6, 2:6 בנשים את שחר בירן כדי לזכות בסכום המכובד שתרם ניצול השואה מארצות הברית. מדובר בפרס הכי גבוה המחולק בתחרויות בישראל השנה

(גודל טקסט)

תחרות קהאן במרכז הטניס ברמת השרון: סמילנסקי גבר 4:6, 6:4, 3:6 בגמר הגברים על אלון אליה וטחן ניצחה 6:4, 2:6,2:6 בנשים את שחר בירן כדי לזכות בסכום תרומת ניצול השואה מארה"ב. איגור סמילנסקי ומאיה טחן זכו ב-100,000 שקלים כל אחד, לאחר שניצחו היום בגמר תחרות קהאן שהתקיימה במרכז לטניס בישראל – רמת השרון.

בגמר הגברים התקיים דרבי של שני שחקנים המתאמנים אצל המאמן נועם בר: סמילנסקי, שגדל במרכז הטניס בטבריה ועבר בגיל 14 לפנימייה במרכז הטניס ברמת השרון, גבר 4:6, 6:4, 3:6 על אלון אליה. במקום השלישי סיים ינאי ברקאי.

גם בגמר הנשים התקיים דרבי של שתי שחקניות המתאמנות אצל המאמן אייל אומיד: מאיה טחן, שנוצחה אשתקד בגמר הטורניר על ידי לינה גלושקו, ניצחה 6:4, 2:6, 2:6 את חברתה שחר בירן. במקום השלישי סיימה דריה שוורצמן.


איגור סמילנסקי ומאיה טחן זכו בפרס הגדול (אלכס גולדנשטיין)

הסכום הגבוה של הפרס נתרם למרכז לטניס בישראל על ידי מיכאל קהאן, יהודי מארצות הברית, ניצול שואה, כאשר בזכותו התקיים סבב של שלוש תחרויות לשחקנים עד גיל 23. מדובר בפרס הכי גבוה השנה המחולק בתחרויות בישראל כולל תחרויות בינלאומיות לבוגרים. הזוכים במקום השני קיבלו 3,500 שקלים, במקום השלישי 1,500 שקלים ובמקום הרביעי 750 שקלים.

הפרס הכספי נחשב לחסר תקדים, בעיקר לשחקנים צעירים, כאשר לשם השוואה סכום זה הוא שווה ערך להגעה לחצי הגמר של טורניר ATP 250.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי