הצלחה כפולה: בן פתאל ומאיה טחן זכו בפיוצ'רים באשקלון

בן פתאל
בן פתאל | באדיבות איגוד הטניס

שתי התחרויות הבינלאומיות שנערכו במרכז לטניס באשקלון (על סך פרסים של 15,000 דולר כל אחת) הסתיימו בשתי זכיות ישראליות

(גודל טקסט)

הצלחה ישראלית כפולה היום (שבת) בשתי התחרויות הבינלאומיות שהסתיימו במרכז לטניס באשקלון, אחת לגברים ואחת לנשים (על סך פרסים של 15,000 דולר כל אחת), לאחר שבן פתאל ומאיה טחן זכו בתארים.

בטורניר הגברים, מסבב ג'ויס אייזנברג, זכה פתאל לאחר ניצחון בגמר 4:6 ו-2:6 על המדורג ראשון בטורניר – מתיאס פרנקו דסקוטה מארגנטינה. פתאל, שזכה גם בשבוע שעבר בפיוצ'ר בהרצליה, עבר בחצי הגמר את המדורג שני, עידן לשם, שפרש במערכה השניה ודסקוטה ניצח את איגור סמילנסקי מישראל.

בטורניר לנשים ע"ש מרג'ורי שרמן, זכתה מאיה טחן, המדורגת 7, לאחר ניצחון 4:6 ו-3:6 על אנה פריבילובה מרוסיה, המדורגת 3. זה הפיוצ'ר השני בו זוכה טחן השנה לאחר הזכייה בטורניר הבינלאומי במרכז הטניס בקרית שמונה, כאשר בתווך זכתה בחודש שעבר בתחרות קהאן במרכז הטניס ברמה"ש. טחן גברה בחצי הגמר על קטרינה קוזמובה מסלובקיה ופריבילובה ניצחה את לינה גלושקו הישראלית.

בטורניר הזוגות לגברים זכו הצמד ההולנדי, גיא דן היידר וסידיין פונטיודיקרומו, לאחר ניצחון 5:7 ו-4:6 על איידן מקיו מבריטניה וג'ייקוב פול משוייץ. בטורניר הזוגות לנשים זכו הרוסיות אנסטסיה ואנה פריבילובה לאחר ניצחון 5:7 ו-4:6 על ההונגריות דורקה דרהוטה סאבו ואדריאן נאגי.

טחן לאחר גמר הנשים (באדיבות איגוד הטניס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי