צפו בתקציר: זברב אלוף הסבב לאחר 4:6 3:6 ענק על ג'וקוביץ'

אלכסנדר זברב
אלכסנדר זברב | Gettyimages

הצעיר הגרמני בן ה-21 המדורג 5 בעולם גבר על המדורג ראשון בתצוגת טניס עילאית תוך שעה ו-21 דקות בשתי מערכות נפלאות וזכה בתואר היוקרתי ביותר בקריירה

(גודל טקסט)

טורניר הגמר של סבב ה-ATP, שהיה ידוע בעבר בתור ה"מאסטרס", הכתיר היום (ראשון) אלוף חדש בשם אלכסנדר ("סשה") זברב הגרמני, לאחר שניצח בגמר את המדורג ראשון נובאק ג'וקוביץ' 4:6, 3:6 לאחר שעה ו-21 דקות של טניס משובח ברמה הגבוהה ביותר.

הגמר החל צמוד כשאף אחד מטניסאי העל לא מאבד הגשה, עד שזברב השיג שבירה במשחקון התשיעי ועלה ל-:45 קריטי. זוהי למעשה היתה הפעם הראשונה שג'וקוביץ' נשבר בכל הטורניר, ומשחקון לאחר מכן כאשר זברב שמר על ההגשה שלו וניצח 4:6 במערכה הראשונה זו היתה המערכה הראשונה שהסרבי איבד מאז שהפסיד לרוסי קארן קצ'אנוב בגמר פאריס.

את המערכה השנייה זברב פתח טוב ושבר כבר את ההגשה הראשונה של "נולה", אך נשבר מיד לאחר מכן והתוצאה חזרה ל-1:1. ילד הפלא הגרמני לא התבלבל ושבר בחזרה, לוקח את ההובלה ולא עוצר עד למצב של 3:5 לטובתו. כשההגשות היו אצל ג'וקוביץ', הוא הגיע לשתי נקודות שבירה שהיו בעצם נקודות משחק ונקודות אליפות, ולאחר שאיבד את הראשונה הוא השיג את השנייה במהלך מושלם, ניצח 3:6 וזכה בטורניר. בגיל 21 הפך זברב לצעיר ביותר שזוכה בתואר היוקרתי מאז ג'וקוביץ' עצמו לפני עשר שנים, ולגרמני הראשון שזוכה בתואר מאז בוריס בקר ב-1995.

זברב ברגע הזכייה. מדהים לחשוב שהוא רק בן 21 (Gettyimages)
זברב ברגע הזכייה. מדהים לחשוב שהוא רק בן 21 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי