נדאל חזר לשחק, אבל נכנע לאנדרסון באבו דאבי

רפאל נדאל
רפאל נדאל | AFP

"השור ממאיורקה" עלה למשטח לראשונה מאז נפצע ונותח לפני כשלושה חודשים, אבל הפסיד בשלוש מערכות לאלוף השנה שעברה בטורניר הראווה וכנראה יפרוש מהמשחק על המקום השלישי: "אני עדין לא כשיר לחלוטין"

(גודל טקסט)

רפאל נדאל עדיין לא כשיר במאת האחוזים בעקבות פציעתו לפני כשלושה חודשים, רק אתמול (חמישי) הוא הודה שהוא רחוק מלהיות בשיאו ושהוא מקווה שיוכל להתחרות באליפות אוסטרליה הפתוחה בעוד כשלושה שבועות. היום הוא גם עלה לראשונה על המשטח ואכן ניכר כי "השור ממאיורקה" רחוק משיאו.

נדאל פגש את קווין אנדרסון בחצי גמר טורניר הראווה באבו דאבי ונכנע לאלוף השנה שעברה 4:6, 6:3, 6:4 במשחק שלמעשה פתח את הסבב העולמי לקראת השנה שבפתח. לאחר ההתמודדות, כשנשאל למה הוא מצפה מחר במשחק על המקום השלישי נגד קארן חצ'אנוב, הוא הבהיר כי כנראה שייאלץ לפרוש מהתמודדות כדי להרוויח מספר ימי מנוחה והתאוששות, בתקווה לזכות באוסטרליה בגראנד סלאם 18 בקריירה.

"אני רוצה להתקדם ממשחק למשחק", אמר נדאל לאחר ההפסד, "ביליתי לאחרונה יותר מדי זמן על המשטח, יותר ממה שתכננתי", סיפר נדאל שכידוע נותח לאחר שנפצע באליפות ארצות הברית הפתוחה בספטמבר. באשר לאנדרסון שניצח, הוא יפגוש מחר בגמר את נובאק ג'וקוביץ' – המדורג ראשון בעולם שגבר כאמור על חצ'אנוב (11 בעולם) בתוצאה 4:6, 2:6.


נדאל. ינסה להתחרות באוסטרליה ולזכות בגראנד סלאם 18 (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי