מכבי תל אביב הודחה ממוקדמות ליגת האלופות

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף
שחקני מכבי תל אביב בכדורעף | אתר איגוד הכדורעף

אלופת ישראל הפסידה 3:0 (25:23, 31:29, 26:24) לשחטיור סוליגורסק מבלארוס. הצהובים ירדו לגביע ההתאחדות האירופית (CEV CUP) וייפגשו בסיבוב הראשון את בארום-קאז'אני לבוב מאוקראינה

(גודל טקסט)

אלופת ישראל מכבי תל אביב הודחה הערב (ראשון) בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות לאחר הפסד 3:0 (25:23, 31:29, 26:24) לאלופת בלארוס, שחטיור סוליגורסק.

הצהובים נקלעו לשלוש הכרעות צמודות בכל אחת מהמערכות אבל כשלו ברגע האמת והודחו מהמשך המפעל למרות הניצחון בבית בחמש מערכות במשחק הראשון בשבוע שעבר. גם הערב לאו דוס סנטוס בלט עם 19 נק' כשדימה זלמניוכין הצעיר הוסיף 15. הצהובים אמנם סיימו עם יתרון 10-11 בקיל בלוק, אבל ניפקו אחוזי התקפה וקבלה טובים פחות.

"אנחנו מאוכזבים מאוד, היינו קרובים בכל מערכה ולצערי לא הצלחנו לקחת במיוחד בשנייה" סיכם המאמן זוהר בר נצר. "אני גאה בשחקנים על כך שהם לא נשברים באף מצב ועשו כמה חזרות מרשימות במשחק".

אלופת בלארוס תפגוש בסיבוב השלישי את פרוג'ה האיטלקית לשני מפגשים שיקבעו אם תעלה לראשונה לשלב הבתים במפעל היוקרתי ביבשת. מכבי ת"א לעומת זאת עוברת לגביע ההתאחדות האירופית (CEV CUP) שם תפגוש בסיבוב הראשון למפגש כפול את בארקום-קאז'אני לבוב האוקראינית שערכה בעונה שעברה את הבכורה האירופית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי