תמה הדרמה: מכבי תל אביב בגמר אחרי 2:3 בסדרה מול כפ"ס

מכבי תל אביב כדורעף
מכבי תל אביב כדורעף | איגוד הכדורעף

המתח הגיע לסיומו בכפר סבא אחרי שהצהובים ניצחו 2:3 במשחק המכריע ובאותה תוצאה בסדרה כולה. היריבה על התואר היא הפועל עכו/מטה אשר

(גודל טקסט)

חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורעף הגיע לסיומו המותח היום (שישי) כאשר מכבי תל אביב גברה על הפועל כפר סבא 2:3 (19:25, 25:21, 17:25, 26:24, 14:16) ו-2:3 בסיום הסדרה לאחר דרמה אדירה.

זה לא היה פשוט עבור הצהובים, שכבר הובילו בסדרה 0:2 לפני שכפ"ס השוותה, אבל בסיום משחק חוץ קשה ואיכותי הקבוצה של זוהר בר נצר השיגה את הניצחון ועלתה לגמר שיחל ב-3 במאי, שם כבר מחכה לה הפועל עכו/מטה אשר החזקה שהשלימה סוויפ על מכבי הוד השרון.

המארחים פתחו טוב ולא הראו פחד בשתי המערכות הראשונות אבל בשלישית, במצב של 1:1, משהו התפרק בהגנה הירוקה. כפר סבא לא הצליחה לחסום אפילו כדור אחד של האורחים, שבפתיחת המערכה השלישית כבר עלו ל-0:6 לפני שהיריבה הצליחה לצמצם מעט. דוס סנטוס הוביל את קבוצתו לפער גדול עוד יותר, 3:12, אבל במצב של 9:17 הצהובים פספסו הנחתה קריטית והפועל כפר סבא ניצלה את זה כדי לתפוס מומנטום. זה נפתח בצמצום הפער עם ריצת 1:8, נמשך עם שוויון ברגע החשוב ביותר במשחק למצב של 24:24 ומשם לניצחון ולכפיית מערכה חמישית.

והמערכה החמישית, כיאה לאחרונה בסדרה הדרמטית הזאת, הייתה המותחת ביותר. המומנטום עבר מצד לצד, וכך גם ההובלה. קפטן הירוקים סבה דבש היה במקום הנכון בזמן הנכון עם הנחתה נהדרת כדי להעלות את קבוצתו ל-13:12 אבל האורחים לא ויתרו וחזרו ל-14:15 ענק וכשהם זקוקים לנקודה אחת כדי לעלות לגמר, נלחמו על כל כדור והשיגו אותה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי