מכבי חיפה רחוקה משחק אחד מאליפות בכדורעף נשים

מכבי חיפה עף נשים
מכבי חיפה עף נשים | פייסבוק רשמי

הירוקות ניצחו 1:3 את עירוני קרית אתא בחוץ ויכולות לסגור עניין ברמת אלון ביום רביעי. לוגאן טום: "אין לי עוד אליפות בישראל". המשחק הראשון בגמר עף גברים בשלישי במאי: מטה אשר - מכבי ת"א

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רחוקה משחק אחד מתואר אליפות שני בכדורעף נשים ומדאבל אחרי שגברה על עירוני קרית אתא 1:3 (25:17, 19:25, 22:25, 21:25) ועלתה ל-0:2 בסדרת הגמר. אגב גם במשחק הראשון הפסידו הירוקות את המערכה הראשונה וניצחו 1:3. המשחק השלישי בסדרה יערך ביום רביעי (19:00) ברמת אלון.

הניצחון הושג למרות 25 טעויות לנקודה מצד מכבי חיפה אותה. נטליה נזרובה הובילה עם 20 נקודות. קרית אתא ניפקה ריצת 0:6 ויצאה מפיגור 14:9 לניצחון. חיפה הייתה זו שיצאה מ 14:14 עם 7 סרבים רצופים של לוגאן טום לשיוויון במערכות. את השלישית חיפה פתחה עם 0:5 אבל עדיין נגררה למשחק צמוד וברביעית החיפאיות חזרו מפיגור 20:18 לניצחון במשחק כולו.

"לא משחק טוב שלנו, אבל עבדנו קשה כדי לנצח", אמרה לוגאן טום שסיימה עם 17 נקודות לחיפה, "אין לי עדיין אליפות בישראל ואתן את הכל כדי להשיג אותה. הקבוצה והשחקניות הן המשפחה שלי בחמשת החודשים האחרונים". טלי מרמן שסיימה עם 11 נקודות: "חסר לנו ניצחון אחד בכדי לזכות באליפות. לוגאן עוזרת לי ברמה האישית כדי להיות טובה ויציבה יותר".

ובינתיים פורסם לוח הזמנים לסדרת הגמר בליגת העל בגברים בין מטה אשר/עכו למכבי תל אביב. המשחק הראשון יערך בנעמן ביום חמישי ה-3 במאי. המשחק השני בהדר יוסף ב-8 במאי. כעבור יומיים המשחק השלישי בנעמן. אם יהיה צורך, המשחק הרביעי יתקיים בהדר יוסף ב-14 בחודש והמשחק החמישי ב-17 בחודש בנעמן.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי