מכבי חיפה זכתה באליפות המדינה בכדורעף נשים

מכבי חיפה כדורעף נשים חוגגת אליפות
מכבי חיפה כדורעף נשים חוגגת אליפות | איגוד הכדורעף

הירוקות חוגגות תואר שני בתולדותיהן ומשלימות דאבל נהדר לאחר שלקחו גם את הגביע בחודש מרץ לאחר ריצת 0:8 במערכה המכריע. יושב הראש חיים קסל: "גאה ברוח הלחימה של השחקניות"

(גודל טקסט)

 אחרי שניצחה את שני המשחקים הראשונים של סדרת הגמר בליגת הכדורעף נשים, מכבי חיפה השלימה סוויפ על קרית אתא בזכות ריצת 0:8 במערכה החמישית והמכריעה. דאבל שני בהיסטוריה למועדון הירוק.

מכבי XT חיפה – עירוני קרית אתא 2:3 (17:25, 25:20, 25:23, 28:30, 13:15)
המותחן התחיל במערכה הרביעית, לאחר שכרטיס אדום לקרית אתא הביא את חיפה לנקודת מערכה ראשונה. קרית אתא הספיקה לשמוט שתי נקודות משחק לפני שחיפה כפתה מערכה חמישית. שם כבר היה נידמה שהסדרה תלך למשחק רביעי, אבל מכבי חיפה חזרה מפיגור 13:7 לניצחון ענק ומשם להנפת צלחת אליפות שנייה בהיסטוריה.

יו"ר מכבי חיפה, חיים קסל: "אליפות שנייה ואליפות ראשונה מול הקהל שלנו וכניראה שהיה כתוב היכן שהוא שאנחנו צריכים לנצח. אני גאה ברוח הלחימה של השחקניות שלנו והכן עשו סיום הכי דרמטי שיכול להיות".

שחקניות מכבי חיפה חוגגות דאבל שני בהיסטוריה שחקניות מכבי חיפה חוגגות דאבל שני בהיסטוריה (צילום: איגוד הכדורעף)


וובה טודורוב מאמן קרית אתא: "לא ניצלנו הזדמנות של חמש נקודות לנצח את המשחק ומבאס שזה נגמר כך בצורה כואבת אבל זה ספורט. נסכם את העונה עם גאווה על הניצחון בחצי הגמר על הפועל כ"ס ויש אכזבה כי ציפיתי שזה יקרה גם עם חיפה. אני גאה מאוד בשחקניות על העונה הזאת".

מכבי XT חיפה זוכה בתואר אליפות שני בתולדותיה ובדאבל שני לאחר שכבר הניפה את גביע המדינה בחודש מרץ עם ניצחון על הפועל כפר סבא. החיפאיות מסכמות עונה נהדרת לאחר שהפסידו את תואר האליפות בעונה שעברה למרות ניצחון בגמר הגביע. שיאנית הזכיות בתואר היא הפועל מטה אשר שזכתה ב-15 אליפויות כשהאחרונה נחגגה ב-1995. שנייה בדירוג הזכיות היא עירוני קרית אתא עם 11 צלחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי