כדורעף בליגת הכסף: נבחרת הנשים הפסידה 3:0 לאלבניה

רגע הפציעה של טלי מרמן
רגע הפציעה של טלי מרמן | באדיבות איגוד הכדורעף

המשחק נערך ברעננה. לאחר שלושה מחזורים, המאזן של הנבחרת הישראלית עומד על ניצחון ושני הפסדים. המנצחת התייצבה בזכות הניצחון במקום השני בבית

(גודל טקסט)
נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף, נכנעה הערב (שבת) לנבחרת אלבניה באולם מטרווסט ברעננה בתוצאה 3:0 (25:18, 25:16, 25:14) ולאחר שלושה מחזורים בליגת הכסף, המאזן של הנבחרת עומד על ניצחון ושני הפסדים. אלבניה התייצבה בזכות הניצחון במקום השני בבית וכבר מהפתיחה היה ניראה כי מדובר בנבחרת עיקשת ובוודאי מנוסה יותר כשהסגל הנוכחי רץ יחד כבר שלוש שנים. 


אלבניה סיימה את המערכה הראשונה עם 50 אחוזים בהתקפה כשהבולטת הייתה ארבלירה ביצי, שחקנית ליגת המשנה באיטליה, שסיימה עם שבע נקודות את המערכה הראשונה ועם 19 את הערב כולו. בנקודה האחרונה של המערכה נפצעה טלי מרמן בקרסול ונאלצה לנטוש. המאמן ג'וזפה קוקריני העלה מהספסל את שיראל ג'נח בת ה-16, שסיימה את הופעת הבכורה שלה בנבחרת הלאומית עם ארבע נקודות. הנבחרת חסרה גם את חוסמת האמצע ספיר חודורוב שנעדרה בגלל סיבות משפחתיות. 


במערכה השנייה ביצע קוקריני חילוף בעמדת המוסרת כשליר גופר הובילה במקום תמר שטיין. האחרונה חזרה לקראת סוף המערכה, אבל זה היה מאוחר מדי. האלבניות שלטו גם במערכה השלישית וחזרו הביתה עם שלוש נקודות חשובות שקירבו אותן לפיינל פור בשבדיה. 


ביום רביעי תתארח הנבחרת בטיראנה אצל אלבניה למשחק שיוכל לקבוע סופית מי תסיים במקום השני בבית, לאחר שאוסטריה שמרה הערב על מאזן מושלם לאחר 0:3 בגיאורגיה והיא בראש בית ב'. בשבת הבאה תתארח נברת הנשים בגיאורגיה וב-6 ביוני תארח את אוסטריה במטרווסט.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי