Impact Wrestling השיקה את "רשת ההיאבקות הגלובלית"

אימפקט
אימפקט | יח"צ

הארגון יספק שירות אינטרנטי בו ניתן לצפות בארכיון הדיגיטלי של הארגון, סרטי דוקו, אירועי PPV קלאסיים ועדכניים. בין המתאבקים ניתן למצוא את לאשלי, ג'יימס סטורם, איליי דרייק, איי ג'יי סטיילס, סמואה ג'ו

(גודל טקסט)
חברת האם של Impact Wrestling, אנת'ם , הודיעה היום (שלישי) על השקתה "רשת היאבקות גלובלית" (כמו הנטוורק של WWE). זהו שירות דיגיטלי שיהיה פתוח ברחבי העולם ויאפשר גישה מיידית לתכנים בלעדיים של "אימפקט", ספריית הוידאו, אירועי PPV קלאסיים, סדרות מקור, ריאליטי וסרטים דוקומנטריים. כמו כן, תהיה אפשרות לצפייה באירועים של ארגונים בינלאומיים אשר בשיתוף פעולה עם "אימקפט" (AAA, Noah).


"רשת ההיאבקות הדיגיטלית" תהיה זמינה בכל מכשירי ה-OTT ועלותה תהיה 7.99 דולר לחודש. לרוכשים תהיה גישה ראשונית לפרקים של תכנית הדגל של "אימפקט" (המשודרת בערוץ אגו טוטאל) הכוללת את בובי לאשלי, איליי דרייק, EC3, ג'יימס סטורם, ג'וני אימפקט, גייל קים, סיינה ועוד.



נשיא "אימפקט", אד נורדהולם, אמר בהתרגשות: "תוך שנה אחת בלבד השגנו התקדמות אדירה כשהשקנו מחדש את ארגון ההיאבקות – 'אימפקט', וכעת השקתה של 'רשת ההיאבקות הגלובלית' מהווה ציון דרך משמעותי בהתפתחות הדיגיטלית והבינלאומית של הארגון. ברשת יהיה ניתן לצפות גם באירועי היאבקות של הארגונים אשר בשותפות איתנו, מתוך מטרה להיות הספקית הראשית לתוכן של ארגוני 'אינדיז' מרחבי העולם".


ספריית הוידאו של "אימפקט" תכלול תכנים של 15 שנות היאבקות של הארגון (לשעבר TNA/GFW) וניתן יהיה לראות שם כוכבי עבר כמו: האלק הוגאן, ריק פלייר, סטינג, קווין נאש, קורט אנגל, ג'ף ג'ארט, איי ג'יי סטיילס, סמואה ג'ו, בובי רוד ועוד.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי