WWE: "שלושה מתאבקים שלנו אובחנו עם זיהום ויראלי"

רומן ריינס
רומן ריינס | צילום : GettyImages

ארגון ההיאבקות הודיע רשמית שריינס, וואייט וגם בו דאלאס סובלים מחזרת, למרות שהיה חשש לדלקת קרום המוח והוסיפו: "אנו פועלים בהתאם להמלצות הרפואיות. גם אוונס עזב את סבב ההופעות בדרום אמריקה

(גודל טקסט)
הפרטים על הבעיות הרפואיות ב-WWE ממשיכים להיחשף היום (שבת), לאחר שאתמול דווח שקורט אנגל יחליף את רומן ריינס בקרב המרכזי של אירוע TLC שייערך בלילה בין ראשון לשני ואיי.ג'יי סטיילס יתאבק במקום בריי וואייט מול פין באלור. על פי דיווחים ב-Wrestlinginc, ארגון ההיאבקות הפופולרי בעולם ערך בדיקות למתאבקי RAW בשל חשש לדלקת בקרום המוח, אך התוצאות חשפו שהם סובלים דווקא מחזרת.


WWE פרסמו הודעה רשמית בנושא: ""אנו מאשרים כי שלושה מהמתאבקים שלנו אובחנו עם זיהום ויראלי. כדי להבטיח את הביצועים של המתאבקים וצוות העובדים, אנו מבצעים חיסון בהתאם להנחיות הרפואיות המומלצות". כמו כן, קווין אוונס חזר גם כן לארצות הברית במפתיע, אך הטענה היא שהמתאבק חזר בשל בעיות אישיות.



כזכור, WWE ערכו סבב הופעות בדרום אמריקה בשבוע האחרון, ובמהלך השהייה ריינס, וואייט ובו דאלאס נדבקו בחזרת. זהו וירוס אשר ניתן להידבק ממנו על ידי רוק, שיעול ואף התעטשות. לסימפטומים לוקח בדרך כלל כשבועיים להופיע, ובעזרת טיפול נכון ומוקפד התסמינים יכולים להיעלם לאחר כשבוע. ב-WWE ערכו בדיקות רק למתאבקי הסגל של RAW, אך לא למתאבקים ב-SMACKDOWN וסביר להניח שגם הסגל של הברנד הכחול יעבור בדיקות מקיפות כדי למנוע מהווירוס להתפשט ברחבי חדר ההלבשה.


בעקבות המצב הקשה ב-WWE, קורט אנגל הוזעק לזירה ויתאבק לצדם של סת' רולינס ודין אמברוז מול דה מיז, ברון סטרומן, סזארו, שיימוס וקיין. כמו כן, סטיילס יתמודד מול באלור, במה שנחשב ל"קרב חלומות" עבור אוהדי ה-WWE.


Concern Among Fans After Bray Wyatt & Bo Dallas Miss RAW

Read More: https://t.co/PlVVMJ4V1Upic.twitter.com/njYkBEv9Ag

— IWNerd.com (@InnerN3rd) October 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי