כובשות את הלב: הנשים הלוהטות עם טיפים לקראת עונת הרחצה

ספיר יולי. הצמודה של ינקו
ספיר יולי. הצמודה של ינקו | צילום: אינסטגרם

שמונה נשים וחברות של כוכבי כדורגל בארץ ובחול מעניקות המלצות לגזרה מושלמת לקראת עונת בגדי הים העומדת בפתח

(גודל טקסט)
הן צעירות, נמרצות, נראות מעולה בבגד ים ומבינות דבר או שניים בתזונה נכונה ובאימוני כושר – שלהן ושל בני זוגן. שמונה נשים וחברות של כוכבי כדורגל בארץ ובחול מעניקות טיפים לגזרה מושלמת לקראת עונת הרחצה העומדת בפתח.


יובל אמזלג
גיל: 24
בת הזוג של: חגי גולדנברג (מכבי פ"ת)
הצעירה האמביציוזית שמנהלת זוגיות עם מגנה של המלאבסים, היא הבעלים של מותג בגדי הים DEDE על שם סבתה, אותו תוכלו לראות בכל מקום בקיץ הקרוב וגם לרכוש בעצמכם באתר האינטרנט שלה, וב- Bikini.fest, פסטיבל ענק של בגדי ים שיתקיים באולם הלאגו בראשון לציון בין ה-4-5 במאי. ואיך היא נראית ככה אתם שואלים? "אני אוכלת כל מה שבא לי… לא שומרת בכלל על תזונה נכונה. אני אוהבת אוכל וזה הכל גנים, אבל גם מתאמנת מדי פעם עם חגי, בעיקר אימוני כוח, פחות אירובי". נא לפרגן יש גם כאלה.

 

כן הוא מושלם ברמות קשות וזו רק ההתחלה DEDE' !!!!!!!!!!!!! @dede_swimwear לפרטים והזמנות 0523437406

A post shared by DEDE' Swimwear (@yuvalamzaleg) on


לי מאי יושיע
גיל: 23
מאורסת ל: אריאל הרוש (הפועל ת"א)
הדוגמנית היפייפיה שאוטוטו מתחתנת עם השוער של האדומים, משתפת אתכם בטיפ האידיאלי שלה לקראת עונת הרחצה: "בשביל לשמור על גזרה מושלמת לקראת הקיץ, ההמלצה שלי היא להפחית כמה שיותר בגזרת המתוקים ולתת גז באימונים, במיוחד אחרי תקופת המבחנים שבה הדבר היחיד שהרשתי לעצמי לעשות חוץ מללמוד הוא לאכול. לקראת החג, הטיפ שלי הוא להמנע עד כמה שאפשר ממצות ומתוקים ולהתחיל לפקוד את החדר כושר 3 פעמים בשבוע לפחות. למזלי התברכתי בגנים שאיפשרו לי לעשות הפסקה בתקופת החורף אבל עכשיו אני מבטיחה לחזור לעניינים בכל הכוח".


שלי רגב
גיל: 28
נשואה ל: אופיר מרציאנו (היברניאן הסקוטית)
הטיפ של הדוגמנית מהסוכנות של "אלינור שחר" לשמירה על גזרה לוהטת: "אישית, אני אוהבת מאוד לשתות מים על פני כל משקה אחר, ולפעמים אפשר גם לגוון עם חתיכות פרי למי שרוצה עוד טעם".


ספיר יולי
גיל: 23
בת הזוג של: אריק ינקו (הפועל רעננה)
יולי מספרת שאומנם גנטיקה הרבה פעמיים קובעת, אבל "שילוב של משמעת עצמית ואוכל נכון עם מאמנת צמודה יכולים לשדרג את הגוף פלאים, גיליתי שלאכול בריא יכול להיות גם טעים. המאמנת שלי מבקשת שאצלם לה את כל מה שאני אוכלת ככה שאני מפחדת ממנה".



אלמוג לוי
גיל: 21
בת הזוג של: טל כחילה (בני יהודה)
המתכון האידיאלי של אלמוג לגוף חטוב: "צריך לעשות המון ספורט , אירובי -כח ולשמור על תזונה נכונה. לא צריך להתנזר לגמרי אבל גם לא להתחנזר….
אפשר להחליף את המתוקים המלאכותיים, בדברים טבעים כמו תמרים ופירות , אבל גם איתם לא להגזים.
לאכול מעט כל כמה שעות כדי להרגיש תמיד תחושת שובע בגוף, והכי חשוב להיות סבלניים ולתת לתזונה ולכושר לעשות את שלהם".


קורל סימנוביץ'

גיל: 24
בן זוג: סרג'י רוברטו (ברצלונה)
מה יש לומר על השגרירה שלנו בברצלונה? סימנוביץ' נמצאת בזוגיות כבר למעלה משלוש שנים עם רוברטו, הכוכב העולה של המועדון היוקרתי מספרד והם חולקים דירה משותפת טאלב מתוק העונה לשם באלו. הדוגמנית הישראלית שרוב זמנה מבלה בשדות תעופה, שומרת על הגזרה בכל יעד בו היא נמצאת גם ע"י תזונה נכונה, כאשר את האהבה לאימונים הפונקציונאליים קיבלה מליקי, מאמנת הכושר של הסלבס שהיא גם חברתה הקרובה, ומגיעה לבקר ולהעביר לסימנוביץ' אימונים גם מחוץ לכתלי המדינה".

 

Summer

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on


שרון אייזנברג
גיל: 20
בן זוג: דוד קלטינס (בית"ר ירושלים)
היפייפה מבאר שבע שחגגה יומולדת לפני שבועיים פלוס זוגיות של חצי שנה עם הבלם/קשר המוכשר שלה, היא קצינה בצה"ל ולמרות זאת מוצאת זמן לדגמן פה ושם וכמובן לשמור על הגזרה כשהיא פוקדת את חדר הכושר גרייט שייפ בעיר מגוריה ומוכיחה שחיילות בצה"ל נראות מיליון דולר עוד לפני שיצאו לאזרחות.

 

 By @meirco MU @nuritchen Styling @eliteori @elinorshaharpersonalmanagement

A post shared by LeeMaiYoshia (@leemaiyoshia) on


הדר דיזהב 
גיל: 21
בת הזוג של: מיכאל אוחנה (הפועל ב"ש)
הרקדנית הירושלמית היפייפיה אוכלת הכל, אוהבת פסטות, פיצות ושוקולדים ומשתדלת לשלב בתזונה שלה בנוסף מאכלים בריאים ומזינים. "הטיפ שלי לגזרה האידיאלית לקראת עונת הרחצה, הוא לאכול הכל מהכל בצורה מבוקרת בשילוב של פעילות ספורטיבית בין אם זה לכייף ובין אם זה בגדר אימון, וכמובן להקפיד על שתייה מרובה של מים ואיך לא, לרקוד. דרך מצויינת להשיל קלוריות מיותרות".

 

Ain't no sunshine when she's gone  @fashiomoments @chique__lifestyle @the_newyork_style @fashion_satisfaction @newyorklife_style @fashionistaa01 @makenicefashion @___fashion___looks___ @fashioncoveted @getgirlsoutfits

A post shared by MODEL SHELLY REGEV MARCIANO (@shelly_regev) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי