הן לוהטות, יש להן חבר כדורגלן ועכשיו הן משתפות פעולה

הסרטון שהרעיד את האינטרנט. נטע אלחמיסטר
הסרטון שהרעיד את האינטרנט. נטע אלחמיסטר | צילום: אינסטגרם

שתי הדוגמניות, שחולקות הרבה במשותף, המריאו יחד למונטנגרו. כל הפרטים כאן

(גודל טקסט)
 שתי הדוגמניות הצעירות והיפות, עתירות העוקבים שיש להן הרבה במשותף (בדגש על בן זוג כדורגלן צמוד) הן ללא ספק נטע אלחימיסטר וקורל סימנוביץ'. אחד הדברים ששתיהן חוות, הוא החיים במזוודות. קורל גרה בברצלונה עם סרג'י רוברטו, מרבה לבקר בישראל ועל הדרך נוסעת לחופשות וביקורים חפוזים באירופה. נטע, מנגד, חיה על קו תל אביב- גנט כשלאחרונה היא נסעה בכל שבועיים ליעד אחר במסגרת התוכנית האינטרנטית הראשונה בהנחייתה "מצב טיסה 3".


 

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on


סימנוביץ' שהתה בישראל בחג הפסח בקרב המשפחה והחברים ואלחמיסטר דווקא בילתה בבלגיה לצד רמי גרשון שלה ואופיר דוידזאדה ובת זוגו המהממת נטלי שילת, שהספיקו גם לחגוג מימונה גנט סטייל, אבל ויתרו על הנוכחות של נטע שהייתה כבר בדרכה לנתב"ג. היפות והנכונות כבר שיתפו פעולה בקמפיין של גינדי TLV והנה, לפנות בוקר המריאו השתיים יחד לשיתוף פעולה נוסף. היעד הבא של התוכנית של האישה הכי חזקה באינסטגרם הישראלי (נו טוב, אחרי גל ובר) והפעם על המפה: מונטנגרו.


רק נזכיר שבפעם הקודמת ביקרה אלחמיסטר בלפלנד ולקחה עימה את מתן חברתה הטובה וכעת סימנוביץ' היא זו שחולקת איתה את כל הכיף הזה לצד הדוגמנית היפה והשורדת, בר זומר. מעבר לכך צפו להרבה עדכונים כי מחר נטע חוגגת את יום הולדתה ה-23.


לפני מספר דקות עלתה סימנוביץ' לשידור לייב באינסטגרם שלה שם סיפרה שעוד מעט הן ייצפו במשחק של ברצלונה נגד יובנטוס כדי לעודד את סרג'י. כשביקשו ממנה הבנות לדבר בספרדית בשביל העוקבים שלה, התביישה וסירבה בנימוס. איך זה שקורל מפסידה משחק גורלי של הצמוד פעם נוספת? ונטע חוגגת יום הולדת הרחק מגרשון? העבודה מחייבת ומדובר בבחורות חרוצות. מבטיחים לעדכן מחר איך נראה יום הצילום הראשון וכמובן על יום ההולדת ה-23 של אלחמיסטר. 



 

Happy holiday  #mood

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי