רמה מעל כולם: מיכאל אוחנה ומאור בוזגלו שברו את הרשת

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | צילום: אינסטגם

שחקני הפועל באר שבע כבר מוכנים למשחק ההכתרה. הרכש מאשדוד צבע לוורוד, הקשר הפצוע הדהים ומה עשה אליניב ברדה? הפרטים והתמונות כאן

(גודל טקסט)
 דבר כזה עוד לא ראיתם. ידוע שכוכבי כדורגל בכל רחבי העולם חולים על תספורות משוגעות, אבל מה ששחקני באר שבע הכינו לכם לקראת טקס ההכתרה שייערך הערב באיצטדיון טרנר במשחק מול מכבי פתח תקווה, זאת כבר ליגה אחרת. בדיוק כמו הקבוצה שלהם בהשוואה ליתר הקבוצות בליגת העל.



בן ביטון, ניב זריהן ובן תורג'מן מוכנים למשחק ההכתרה


נתחיל עם מיכאל אוחנה, שכבר אתמול צבע את שערו לוורוד. כן כן, ורוד. האמת שזה הכי קרוב לאדום – במיוחד לכבוד האליפות הראשונה של הרכש המוכשר שהגיע מאשדוד. בת הזוג היפייפיה שלו, הדר דיזהב, אהבה מאד את השינוי הצבעוני וחשבה שזה סופר מחמיא לקשר שלה.


מעבר אליו, בן ביטון, בן תורג'מן וניב זריהן הטביעו את חותמם עם תספורת של שמות המשפחה שלהם על הפדחת, יש שיגידו מוגזם, אבל איזה מגניב? כיאה למעמד החגיגי, חייבים תספורת מיוחדת וחגיגית לכן אהבנו מאד את היוזמה היצירתית.


ואחרון חביב, מלך התספורות, האיש והבלורית, מאור בוזגלו. הקשר הפתוע שילב בין תספורת לבין צבע כאשר מתהדר בפורטרט עצמי שלו מניף את צלחת האליפות. ענק, בדיוק כמו הילד. על התספורת המטורפות אחראי כמובן חביב הבאר שבעים, יוגב מלול, שעמל ויצר את האמנות הזאת על הראשים של שחקני האלופה. "הלילה לא הולכים לישון", כתב בוזגלו בחשבון האינסטגרם שלו.


ואנחנו תוהים, מה עשה אליניב ברדה לכבוד משחק ההכתרה?


 

אם יש מישהו שמגיעה לו צלחת האליפות זה יוגב מלול על עבודה מטורפת.  @yogimalul #הלילה לא הולכים לישון #champion #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

 

Crazyyyyy  by the talented: @netanelmalul1 

A post shared by Michael Ohana (@michaelohana9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי