שיר אלמליח שברה את הרשת ועל הדרך עקצה את אלרואי כהן

שיר אלמליח, מילאנו
שיר אלמליח, מילאנו | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית המהממת, שכובשת בימים אלה את מילאנו, מככבת בפרסומת חדשה ושולחת איתות חד וברור לאקס. צפו

(גודל טקסט)
בזמן שהיא כובשת יעד נוסף (מילאנו), שיר אלמליח מככבת בפרסומת חדשה ורושמת עוד הישג והפעם היא מפגינה יכולות משחק בפרסומת של "בנק איגוד". בימים אלה ממש הפצצה הישראלית מצטלמת בארץ המגף לשלל קמפיינים והפקות מטעם סוכנות "יולי", וזה לא הפריע לה לפרסם בחשבון האינסטגרם שלה טעימה מהפרסומת שכבר כבשה את האינטרנט, הרשתות החברתיות וערוצי הטלוויזיה בזמן קצר מאוד.


 

super excited to share Bank Igud's new commercial. Hope you'll love it like i do @yulimodels @zivamichael @orelsoffer @guytako @eyalazarzar @shay_arbel 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on



באותה פרסומת היפייפיה מנהלת דו שיח עם שני דגיגונים שלא יכולים להישאר אדישים לעובדה שעומדת מולם שיר אלמליח שמתארגנת לדייט ושואלת אותם: "הבגד הזה לא נועז מידיי בשביל דייט עם בנקאי?" הדגים מתעניינים מאיזה בנק הוא, ותוהים: "הוא לא לוקח לך עמלות עו"ש, לא לוקח לך ריבית על המינוס עד גובה המשכורת ולוקח אותך לראות כדורגל?". אלמליח שלחה עקיצה לאקס שלה, שחקן הכדורגל לשעבר, אלרואי כהן: "לא, לא, לא. רק לא כדורגל!" באמת מעניין אותנו לדעת, מי בר המזל הבא שיזכה לצאת לדייט עם גברת אלמליח?


בשבוע הבא, נזכה לראות אותה במסיבה השנתית שמקיים מגזין "בלייזר" במועדון השלוותה לכבוד גיליון בגדי הים החגיגי שיצא בכיכובה עם תמונות נועזות מהצילומים במלטה. מבטיחים לעדכן אם נראה אותה מגיעה במקרה עם "חבר" חדש.  


 

@blazerofficial @ronenfadida @guytako @stylistit @yulimodels #malta

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

 

@blazerofficial @ronenfadida @guytako @stylistit @yulimodels #malta

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי