עידן ורד והארוסה מציגים: החינה המלכותית

עידן ורד ומאי זיו
עידן ורד ומאי זיו | צילום: אינסטגרם

קשרה המוכשר של בית"ר ירושלים חגג אמש עם כלתו לעתיד את האירוע החשוב רגע לפני החתונה היוקרתית, אז מי בא לפרגן? לירון שרון עם התמונות

(גודל טקסט)

משחק אחד בלבד נשאר לשחקני הפלייאוף העליון לסיום עונת 2016/2017 וזה יקרה בשבת הקרובה, אבל עד אז, יש כאלו שמתכוננים לחתונה ועושים את זה בסטייל מרוקאי. תשאלו את עידן ורד ומאי זיו, הזוג הבית"רי הכי מקסים ומרגש שחגג אמש (שלישי) את אירוע החינה בחיפה, עיר הולדתה של הכלה לעתיד, באולם האירועים "כינורות" בפני קהל מצומצם של כ- 300 איש. מאי, אם תהיתם לעצמכם, החליפה לא פחות מ-4(!!) שמלות והייתה עוצרת נשימה כפי שתוכלו להתרשם בעצמכם. 


עידן ורד ומאי זיו


המאורסים שאוטוטו שוברים את הכוס חולקים במשותף צד מרוקאי, ולכן נהנו מאירוע מקדים לחתונה המדוברת שתתקיים בערב גמר הגביע, ב-25 במאי למי שטרם רשם ביומנים. ומה היה שם? הרבה שמח, הפקה רצינית עליה אחראית בעיקר זיו המוכשרת שדאגה לאורחים שלה. אז מה היה בצוות הבידור? זיו הביאה את להקת "שפתיים", את דנה ורחלי, מעצבות ידועות מירושלים שהלבישו את הזוג המקסים וכמו כן גם את כל האורחים. הן דאגו להפיק אוהל, שוק מרוקאי, ואפילו עוגיות מרוקאיות ממקום מיוחד,  אהלן וסהלן מה שנקרא.


עידן ורד ומאי זיו


אז בחתונה כמובן שאל תצפו לאירוע מצומצם, בכל זאת, אנחנו מדברים על משפחות גדולות וים של חברים, ובין אלו שהגיעו אמש לשאת את מיסטר ומיסס ורד טו בי על כרכרה מפוארת ראינו את: עומר אצילי שהגיע לארץ, מגוון שחקני בית"ר בראשם החברים הטובים, ליז ואיתי שכטר, ליאן וטל בן חיים, אייל גולסה, שובל גוזלן, חן עזרא, עודד גביש ועוד.


ליאן בן חיים ומאי זיו

ליאן בן חיים ומאי זיו. צילום: אינסטגרם 


קלאודימיר פריירה, עומר אצילי ואיתי שכטר

פריירה, אצילי ושכטר באו לחלוק כבוד. צילום: אינסטגרם


כלת השמחה מאי זיוהזוג המלכותי חוגג בגדול. צילום: אינסטגרם


דפקה הופעהמאיו זיו בהופעת חייה. צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי