אנחנו בעד: תומר חמד רוצה לצרף לברייטון זמר ישראלי

תומר חמד ונתן גושן
תומר חמד ונתן גושן | צילום: אינסטגרם

החלוץ, שעבר שנה בלתי נשכחת, מנצל את הפגרה היטב ומבלה זמן איכות עם לא אחר מאשר נתן גושן. הפרטים המלאים והתמונות בפנים

(גודל טקסט)
2017 היא שנה שתומר חמד לא יישכח. העפלה לפריימר ליג עם ברייטון, כשאין אנגלי אחד ברחוב שלא יודע להגות את השם 'המד' במבטא בריטי מובהק, השנה שבה החליף קידומת והצטרף למועדון השלושים ואוטוטו יהפוך גם לאב לשניים. אלו הדברים המרכזיים שעוברים על החלוץ, שאמנם לא נזכה לראותו במדי נבחרת ישראל הערב בשל ההתבטאויות בקמפיין האחרון, אבל זה ממש לא מפריע לו ליהנות מכל רגע בחופשה שלו בארץ הקודש.



חולקים לא מעט במשותף. חמד וגושן


אחרי שנפשו בסנטוריני עם אופיר ושלי מרציאנו, שונית ותומר ביחד עם מיה הקטנה הגיעו לארץ, אז גם המשפחה והחברים חגגו לחמד במסיבת הפתעה מאוחרת ומאז הספיקו לעשות לא מעט. חגגו את חג השבועות, נהנו בהופעה של שלומי שבת והפנים היפות של שונית ממשיכות לככב בכל מיני מקומות. וגם: החלוץ בזמן איכות עם החבר הקרוב, נתן גושן.



מרגש


למי שלא ידע, השניים חברים טובים וחולקים לא מעט במשותף. חמד קיבל מגושן את הדיסק שלו 'שלושים' חתום והחזיר לו בתמורה חולצה שכתוב עליה חמד מאחור. בחשבון האינסטגרם שלו, השחקן הציע את החבר הקרוב כהחתמה החדשה לברייטון, נראה כי האהבה בין השניים פורחת, ועכשיו כשגושן רושם הצלחה מעבר לים בארה"ב, אולי החבר האנגלי יעזור לו לסגור איזו הופעה בוומבלי בטעות?
 

 

זמר ענק. אישיות מדהימה. @shlomishabatoriginal תודה לך.

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

 

חג שבועות שמח ! #chagsameach #shavuot

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

 

@wellahair by the Master @ofergavriel1

A post shared by Shunit Faragi (@shunitfaragi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי