הבוזגלואים הפתיעו: יצאנו למסיבת רווקים לאבא הכי גנוב שיש

הבוזגלואים
הבוזגלואים | צילום: אינסטגרם

המשפחה הכי מתוקשרת בארץ ארזה מזוודות כדי לחגוג ליעקב בוזגלו מסיבה מיוחדת. הפרטים בפנים

(גודל טקסט)
זאת ללא ספק השנה של משפחת בוזגלו. המשפחה הכי מדוברת בארץ זכתה כמעט בכל תואר אפשרי כשהבן הבולט, מאור בוזגלו, זכה באליפות ובגביע הטוטו ואילו אלמוג בוזגלו זכה בגביע המדינה לאחר ניצחון מתוק בפנדלים על מכבי ת"א.



הבוזגלואים שזכו לקבל תכנית ריאליטי על מהלך חייהם הפיקנטיים והמעניינים להפליא, ארזו את המזוודות כחלק מהתוכנית שעתידה לעלות בהמשך ב-yes Comedy. אלמוג בוזגלו העלה היום (שישי) לחשבון האינסטגרם תמונה משדה התעופה בן גוריון עם צמד האחים וכתב: "יצאנו למסיבת רווקים לאבא הכי גנוב שיש… כן כן קראתם נכון, הוא מתחתן עם אמא שלי".

 

יצאנו למסיבת רווקים לאבא הכי גנוב שיש… כן כן קראתם נכון, הוא מתחתן עם אמא שלי #הוא_בהפסקת_סיגריה #וגם_לא_אוהב_תמונות #לא_מסתלבט #האבא_ענק

A post shared by ALMOG BUZAGLO (@almog_buzaglo) on



לספורט1 נודע כי בני המשפחה טסים לבלגרד שבסרביה, ואילו פרטים נוספים בשלב זה לא ניתן לדלות כיוון שאלו שייכים להפקת התוכנית. כל שנותר הוא להמשיך ולעקוב אחר חיי המשפחה הסוערת באינסטגרם. אנחנו נהיה כאן לעדכן.


 

60 זה לא צחוק , 60 זה כבר לא ילד (אולי עדיין כן) , 60 עם אנרגיה של בן 16 , 60 של אהבה משפחה וילדים ובעיקר של כדורגל – אז האבא ענק וזה הזמן לאחל לך מזל טוב עם בריאות, אושר והפחתה בכותרות אוהב אותך אבא ❤️

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי