ריגש אותנו השבוע: הרגעים הגדולים בספורט הישראלי

משפחת זהבי
משפחת זהבי | צילום: אינסטגרם

זהבי חזר לחיק המשפחה ואילו בוזגלו במחווה לבנו שתישאר עליו לכל החיים. וגם: נטע אלחמיסטר וגרשון באיחוד מרגש. לירון שרון עם מצעד הרגעים המרגשים

(גודל טקסט)
 מה יותר מרגש מרגעים היסטוריים בספורט? רגעים שספורטאים אוהבים לשתף ברשת החברתית. לא באמת, אבל מודים שהיו השבוע לא מעט רגעים שגרמו לנו לחייך. הנה רשימה מתומצתת של כמה כאלו. 


ערן זהבי באיחוד עם המשפחה
לאחר אי הצלחתה של נבחרת ישראל בצמד המשחקים האחרון, ערן זהבי חזר לגוואנגז'ו והתקבל בחיבוקים ונשיקות על ידי שי אשתו היפה והילדים רוי, דור וגיל אחרי שלא התראו כשבועיים בשל פגרת הנבחרת, שבזמן זה שהו יתר חברי משפחת זהבי בתאילנד. אין כמו זמן איכות עם המשפחה. 


ערן זהבי ובני משפחתו

 

מאור בוזגלו מקעקע את ריי בוזגלו
אחרי מסיבת הרווקים המטורפת של אביו יעקב, בבלגרד, חזר מאור בוזגלו השבוע לחיים בבאר שבע כשעדיין לא ברור היכן ישחק בעונה הבאה. העובדה הזאת לא הפריעה לו לעשות את אחד הדברים האהובים עליו, להתקעקע. ומה הפעם? קעקוע של הבן, ריי, יושב על כדור כדורגל עם החולצה של אבא בוזגלו במספר 11. ביג לייק. עכשיו זה אומר שצריך להשאיר מקום לקעקוע למיילי ולשני התאומים הנוספים שבדרך? 


מאור בוזגלו והקעקוע




נטע ורמי בחופשה בקפריסין
הזוג היפה במדינה שוהה בניקוסיה שבקפריסין במסגרת התוכנית האינטרנטית בהנחיית הדוגמנית, "מצב טיסה 3", כשהם משלבים ביזנס ופלג'ר, כמה נחמד. נטע מרבה לטוס בחודשים האחרונים ובכל ביקור לוקחת איתה חברה אחרת, עד שסופסוף הבויפרינד נמצא בפגרה ויכול להגיע לנפוש עם היפה שלו.


נטע אלחמיסטר ורמי גרשון מאוהבים




אלמוג לוי שולחת אהבה לטל כחילה מגואטמלה
הזוג המתוק שלקח גביע עם בני יהודה העונה, נמצא במרחק גדול בימים אלו, כשאלמוג היפיופה מטיילת עם חברה בגואטמלה, בכל זאת השתחררה לא מזמן מצה"ל. אבל החברה הנאמנה לא שוכחת את בן הזוג האהוב, ושולחת לו געגועים מרחוק… הזלנו דמעה. 


טל כחילה ואלמוג לוי




אלון ששון עובר לשבט ליגאו
איפה הימים בהם אורי ששון לא ירד מהכותרות? המדליה אולימפית של הענק הרגיש מונחת במקום של כבוד, אך אור הזרקורים כעת זוהר במיטבו מעל אחיו הבוגר, אלון, החתיך ההורס של העונה הנוכחית של הישרדות. אלוף ישראל בג'ודו הוא ללא ספק אחת הדמויות הדומיננטיות בריאליטי המצליח, כששלשום (רביעי) נחשפנו לפרק אקסטרה מרתק בו ששון נאלץ לעבור משבט בוקאי, השבט שלו שהפך למשפחה, לשבט ליגאו וגרם לשיברון של הרבה לבבות. רק מציינים, שבזמן שאתם נהנים לצפות בו, הוא עדיין אחד הרווקים הכי מבוקשים במדינה. בצדק.  


אלון ששון בהישרדות




לי מאי והרוש מתרגשים לקראת החתונה
הזוג הפוטוגני הזה, מתחתן ביום רביעי הבא ולא יכול להסתיר את ההתרגשות. אחרי החינה המטריפה שלהם, קיבלנו טעימה של מה הולך לקרות באולמי "הלאגו" השבוע הבא. בינתיים אנחנו נהנים לעקוב אחר ההכנות של השניים.


אריאל הרוש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי