לפני המשחקים מול צ'לסי וליברפול: מגיע לתומר חמד מזל טוב

תומר חמד
תומר חמד | צילום: אינסטגרם

החלוץ, שישחק העונה עם ברייטון בפרמייר-ליג, הפך לאבא בפעם השנייה. הפרטים, התמונות והחופשה החלומית בארץ הקודש - הכל מחכה לכם בפנים

(גודל טקסט)
האיש וסרטוני הכושר, תומר חמד, סיים בדיוק לערוך את אימון הכושר האחרון שלו אמש בישראל (שישי), לאחר חודש וחצי של פגרה בה בילה בארץ הקודש עם אשתו היפייפיה שונית וביתם מיה. כעת, המשפחה הכי ישראלית בברייטון חוזרת לאנגליה עם תוספת מרגשת במיוחד: ביתם השנייה אמי.


שונית שיתפה תמונה בהרכב מלא של המשפחה עם התוספת החדשה כשהם נראים מאושרים מתמיד, ללא זכר לעובדה שרק יומיים קודם לכן היא ילדה. השמחה גדולה ונשות הכדורגלנים מכל עבר הגיבו לפוסט בפירגונים ואיחולי מזל טוב. גם חמד שיתף הבוקר את הפוסט וכתב "תודה אלוהים על נס נוסף". החלוץ הישראלי חוזר לעונה מאתגרת בפריימר ליג וכעת הוא יכול לרשום את הטייטל אבא לשתיים. כל זאת לאחר שהספיק לחגוג כאן שלושים ואפילו את יום הנישואים ה-4 שלו עם האישה שלצידו.


כבר אמרנו ש-2017 היא השנה שלו? שיהיה במזל טוב ושהספתח המתוק יוביל לעונה אדירה בליגה האנגלית. מי שצפויים להצטרף אליהם ולהפוך ממש אוטוטו לרביעייה בעצמם, הם החברים הטובים בירם ואנג'לה כיאל שחזרו גם הם לברייטון לאחר חופשה בישראל ובלונדון. אחרי בנם הבכור, פירלו, חברה הקרוב של מיה, כעת הזוג כיאל מצפה בכל יום לבן שני, כי צריך גם שידוך לאמי. 


 

30 with my friends ! 3️⃣0️⃣

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

 

Happy 4th Anniversary my world! May we both live to make each other's dreams come true forever! I extremely love you!!! @tomerhemed ❤️ #tb #ibiza

A post shared by Shunit Faragi (@shunitfaragi) on

 

And then we were 4! Thank you god for this unbelievable miracle, Emmy Hemed! ❤️

A post shared by Shunit Faragi (@shunitfaragi) on

 

#BarAndNimrodWedding

A post shared by Shunit Faragi (@shunitfaragi) on

 

Making memories for three before we get four #happyEid #كل_عام_وانتم_بخير #livelovelaugh #pirloalwaysbusy ❤

A post shared by Angela Kayal (@angelakayal) on

 

Strong babies have strong mums #30weeksprego #pilates #feelinggood

A post shared by Angela Kayal (@angelakayal) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי