שלום זה מיגל, אני דוגמן עכשיו בישראל

מיגל ויטור
מיגל ויטור | צילום:אינסטגרם

בלמה של אלופת המדינה, הפועל באר שבע, מוצא זמן גם לקריירה נוספת ולוהטת במיוחד. לירון שרון עם הפרטים והתמונות

(גודל טקסט)
הבלם הפורטוגלי של אלופת המדינה, מיגל ויטור, אמנם מתכונן בימים אלו למשחק הגומלין מול הונבד בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, אך זה לא מפריע לו למצוא זמן גם לדגמן.



 

מסתבר שזאת לא הפעם הראשונה שוויטור עושה פוזות למצלמה, אך זאת הופעת הבכורה שלו בחליפות יוקרה. אמש (חמישי) הבלם לקח חלק בצילומים של "ספוסו" בית אופנה יוקרתי לגברים בווילה בב"ש ששייכת לאחד השותפים, כדורגלן לשעבר בהפועל ב"ש ובני יהודה – יניב אלול והתוצאות לפניכם. הפורטוגלי יודע את העבודה ומסתבר שהמצלמה לא זרה לו והוא כבר הספיק לדגמן אומנם לא חליפות אבל בגדי ספורט למשל.
 



משדר יוקרה, סטייל ומצויינות. מיגל ויטור
משדר יוקרה, סטייל ומצויינות. מיגל ויטור


 

ב'ספוסו' סיפרו למדור על שיתוף הפעולה: "בכל שנה אנחנו בוחרים את הכדורגלן החם של העונה, וכמובן שהוא צריך להיות לוהט גם בחליפה. אנחנו מאמינים שחליפות וכדורגלן טוב זה השילוב הכי טבעי שיש. שיר צדק היה הפרזנטור שלנו בשנה האחרונה ואנו מודים לו על כך. אנחנו מחליפים מידי שנה פרזנטור כמו שהקולקצייה מתחלפת ובהתאם לקולקצייה אנחנו בוחרים פנים שאנחנו הכי חושבים שייצגו את הבגד. כמו שספוסו ידוע ברמה הכי גבוהה שיש בחרנו בשחקן שהוא רמה מעל הליגה, מיגל ויטור".




עלמה זוהר עוד כתבה עליו שיר לפני שהוא הגיע לארץ

עלמה זוהר עוד כתבה עליו שיר לפני שהוא הגיע לארץ



אנחנו מקווים שמישהו תירגם לו לפורטוגזית את כל המחמאות כי הן לא נגמרו פה: "ויטור שידר לנו יותר מכולם שילוב של יוקרה, סטייל ומצוינות. אנחנו מזמינים את כל הגברים בישראל להידבק להצלחה עם מיגל ואיתנו". אז אם הבלם של ברק בכר עשה לכם חשק לחליפה, אתם מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק שלנו "ספוסו-סלון חתנים ואופנה לגברים". חם שם בדרום. 




לא רק שחקן מדופלם אלא גם יש לו את זה מול המצלמה

לא רק שחקן מדופלם אלא גם יש לו את זה מול המצלמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי